نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3452
-
الف
+

«پویا امینی»: بخاطر ازدواجم نمیخواستم در سریال «خوش رکاب» بازی کنم!

«پویا امینی» بازیگر سینما و تیاتر و تلویزیون ایران درخصوص چگونگی انتخاب شدن و بازی در سریال «خوش رکاب» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «پویا امینی» بازیگر سینما و تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «خوش رکاب» شاهد هستند ، در مصاحبه با شبکه آی فیلم درخصوص چگونگی انتخاب شدن و بازی در این سریال سخن گفت.

آقای امینی گفت: یک روز از طرف آقای علی شاه حاتمی کارگردان سریال «خوش رکاب» با من به تماس شدند و  پیشنهاد بازی در این سریال را دادند.

وی ادامه داد: زمانی که فلمنامه را خواندم متوجه شدم که سوژه و داستان سریال از چه قرار است بنابراین به دفتر آقای شاه حاتمی رفتم و گفتم که از شما معذرت می خواهم، من نمی توانم این کرکتر را بازی کنم.

«امینی» در پیوند با همین موضوع افزود: وقتی به آقای شاه حاتمی گفتم به خاطر اینکه دو ماه دیگر مراسم ازدواجم است نمی توانم بازی در این سریال را قبول کنم ، او به من گفت تو قرارداد را امضا کن و به من اعتماد کن.

بازیگر سریال «خوش رکاب» همچنین درخصوص استقبال مخاطبان از تیتراژ این سریال گفت: من وقتی تیتراژ سریال را شنیدم بسیار تعجب کردم و با خود گفتم چرا تیتراژ به یک شکل متفاوت است.اما به هر حال مخاطبان از آن بسیار استقبال کردند چون با موضوع و فضای سریال مناسب بود.

«پویا امینی» در تاریخ ۱۵ ثور(اردیبهشت) ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته کارگردانی نمایش می باشد.

فعالیت هنری «امینی» در زمان دانشجویی شروع شد و از سال 1376 خورشیدی وقتی 20 ساله بود برای بازی در سریال «در قلب من» به کارگردانی «حمید لبخنده» اولین تجربه بازیگری را به شکل جدی و حرفوی تجربه کرد.

علت اصلی شهرت او بازی در سریال تلویزیونی هم چون «خط قرمز» و «در قلب من» است.

سریال «خوش رکاب» هر روز ساعت 8 شب به وقت تهران و کابل و 8:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «خوش رکاب»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر