نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2766
-
الف
+

چرا «مهران احمدی» دوباره به «پایتخت» بازگشت؟

«مهران احمدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از دلایل بازگشتش به فصل ششم سریال «پایتخت» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مهران احمدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با بیان اینکه بعد از عدم حضورش در سریال «پایتخت» با واکنش‌های عجیبی از سوی مردم مواجه شده درخصوص چگونگی بازگشتش به این سریال سخن گفت.

«مهران احمدی» به عنوان کرکتر «بهبود فریبا» یکی ازکرکتهای اصلی سریال «پایتخت» در فصل‌های دوم و سوم این ایفای نقش کرده بود.

این کرکتر که در واقع داستان زندگی یک محیط بان را روایت می‌کرد به سرعت مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و به یکی از محبوب‌ترین کرکترهای پایتخت تبدیل شد.

با این همه «مهران احمدی» بعد از فصل سوم این سریال اعلام کرد که علاقه‌ای به تکرار نقشی که بازی کرده ندارد و به این ترتیب در فصل چهارم «پایتخت» حضور پیدا نمی‌کند.

«احمدی» در خصوص اینکه اکنون قرار است با فصل ششم این سریال به تلویزیون بازگردد، به افکار نیوز گفت: خودم گفته بودم که نمی‌خواهم یک کرکتر را مجدد تکرار کنم ولی مردم جایگاهی دارند که به هر صورت برای من عزیز و محترم هستند. در واقع با قبول بازی در فصل ششم پایتخت، من در برابر خواسته مردم تسلیم شدم.

وی در ادامه با بیان این که بعد از اعلام عدم حضورم در «پایتخت»  ، بازخورد های عجیبی را از سوی مردم شاهد بودم ، افزود : بنابراین دیگر طاقت نیاوردم و احساس کردم که باید به خواست و نظر مردم اهمیت داد و برای آن‌ها احترام قائل شد.

این بازیگر در پایان با اشاره به شعار «تا مردم ما را بخواهند ما هستیم» گفت: این در واقع برای من شعار نیست. یعنی احساس می‌کنم که ما به اینکه مردم چقدر دوستمان داشته باشند، وابسته هستیم. پس نظر آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  :

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت»/ مهران احمدی دوباره بازمی‌گردد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر