نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1638
-
الف
+

محمدعلی ساربان: خیلی از خانواده‌ها پس از «مدار صفر درجه» نفرینم کردند!

«محمدعلی ساربان» از تجربه بازی در سریال «مدار صفر درجه» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محمدعلی ساربان» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در برنامه «خارج از کادر» شبکه آی فیلم از کرکتر خود در سریال «مدار صفر درجه» گفت.

ساربان متولد سال ۱۳۲۶ است و فعالیت حرفوی خود در عرصه هنر را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرده است.

از مهم‌ترین آثار محمدعلی ساربان می‌توان به بازیگری در  سریالهای «یوسف پیامبر»، «سریال بانو» و «سریال بشارت منجی» اشاره کرد.

محمدعلی ساربان سال 1364 و در 38 سالگی با فلم «کفش های میرزا نوروز» به کارگردانی «محمد متوسلانی» فعالیت خود در عرصه سینما را اغاز کرد.

محمدعلی ساربان در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرد؛ او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون یعنی «یوسف پیامبر» و «بانو» خود را به مردم معرفی کرد.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدعلی ساربان بازی در سریال یوسف پیامبر بوده است.محمدعلی ساربان سال 1387 در 61 سالگی در سریال یوسف پیامبر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او در فلم‌های سینمایی همچون «تپش»، «دست‌های خالی»، «وقتی همه خوابیم»، «راه آبی ابریشم» و سریال‌هایی نظیر «سمک عیار»، «سربداران»، «سال‌های خاکستری»، «قائم‌مقام فراهانی»، «در چشم باد»، «مدار صفردرجه» و ۳۰ سریال دیگر نقش‌آفرینی کرده است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر