نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5136
-
الف
+

دو راهی سخت؛ شاید برای شما هم اتفاق بیافتد

در این ویدیو سکانسی از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» را تماشا می کنید.

شاید در زندگی ما و شما اتفاقاتی بیافتد؛ اما باید به خاطر داشت که نتیجه‌ هر چه باشد، وابسته به انتخاب ما در پیمودن مسیر زندگی‌ است.

به گزارش آی فیلم2،  سریال تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به کارگردانی «احمد معظمی» در سال 1388 خورشیدی از صدا و سیمای ایران به نشر رسید.

هر قسمت از این سریال موضوع متفاوتی دارد و در آن کوشش شده تا از داستان‌های واقعی که ممکن است برای هر یک از افراد جامعه اتفاق بیفتد، استفاده شود.

در این ویدیو قسمت هایی کوتاه از اپیزود «دوراهی» این سریال را تماشا می کنید.

خلاصه داستان این اپیزود درباره دختری به نام شبنم است. او یک سالی است پدر خود را ازدست داده و با مادرش زندگی می کند.

شبنم مدیریت کمپنی پدرش را به عهده دارد. جوانی به نام رضا که در کمپنی با شبنم آشنا شده، به او علاقه‌مند است اما درست روزی که رضا قصد دارد از شبنم خواستگاری کند، مادر شبنم به دور از چشم او سراغ رضا می‌رود و به او می‌گوید که از زندگی دخترش بیرون برود.

مادر شبنم معتقد است که رضا به خاطر پول دخترش قصد ازدواج با او را دارد، شبنم که متوجه مخالفت مادر می‌شود، تمام تلاش خود را می‌کند و بالاخره مادرش را برای ازدواج با رضا راضی می‌کند اما....

 «آناهیتا افشار» در نقش شبنم، «شیلان رحمانی» در نقش مژده، «فاطمه واحدی» در نقش همکلاسی رضا، «آناهیتا اقبال‌نژاد» در نقش فریبا و «سجاد دیـرمینــا» در نقش رضا در این اپیزود به ایفای نقش می پردازند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر