نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2112
-
الف
+

بازیگر نقش اول سریال «سلمان فارسی» یک سلبریتی نیست!

«امرالله احمدجو» بازنویس فلمنامه «سلمان فارسی» درپیوند با جزئیات این سریال صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «امرالله احمدجو » نویسنده سریال های ماندگاری مانند «روزی روزگاری»، «تفنگ سرپر» که این روزها مصروف بازنویسی فلمنامه «سلمان فارسی» می باشد، درپیوند با جزئیات این سریال صحبت کرد.

وی درباره آغاز و روایت سریال «سلمان»، گفت: می‌دانید که ماجرای سلمان از ایران آغاز می‌شود به تیسفون، شام، فلسطین و عربستان می‌رسد. 

احمدجو در پاسخ به این سوال که بالاخره بازیگران سریال مشخص شدند و آیا شما مشوره ای به داود میرباقری در خصوص انتخاب بازیگران خصوصا نقش سلمان داده‌اید، خاطرنشان کرد: من هیچ‌وقت درباره بازیگری به او پیشنهاد و مداخله‌ای نکردم. داود همیشه با وسواس بازیگر انتخاب می‌کند و حدودا یک سال پیش، برای انتخاب نفرات مناسب به سراغ بازیگران حرفوی شهرستان‌های مختلف می‌روند تا این کار مثل کارهای قبلی میرباقری از حضور بازیگران حرفوی بهره ببرد.

وی افزود: این را هم بگویم که داود به من گفت این آخرین کار بزرگ من است و سن و سال اجازه نمی‌دهد بتوانم کاری اینچنینی بسازم تا آنجایی که توان دارم می‌خواهم کم نگذارم و همه تجربه، شوق و پشتکار و خلاقیت را برای سریال «سلمان» به کار ببرم.

بازنویس فلمنامه سریال تلویزیونی «سلمان» در پاسخ به این سوال که آیا کرکتر مرکزی این سریال را یک سلبریتی بازی می‌کند یا یک چهره غیرآشنا، به خبرنگار تسنیم گفت: می‌دانید که کارگردان «سلمان فارسی» قبل از اینکه تلویزیونی و سینمایی باشد یک تیاتری است. برای او تخصص  در بازیگری حرف اول را می‌زند به همین خاطر کسانی جلوی دوربین آثارش حاضر می‌شوند که ناشناخته اما حرفوی هستند. در کل به نظر می‌‌رسد بازیگر سلمان احتمالاً چهره‌ای آشنا ندارد. 

وی در پایان گفت: از طرفی «سلمان» از کودکی، نوجوانی، جوانی تا سالخوردگی روایت می‌شود و نیاز به بازیگران متعددی دارد که بتوانند آن را به‌خوبی ایفا کنند. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر