نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3316
-
الف
+

بی خبری «امین زندگانی» از ساخت سریال «ملک سلیمان »!

«امین زندگانی» بازیگر نقش «سلیمان نبی» می گوید که برای بازی در سریال «ملک سلیمان» با او تماس نگرفته اند.

به گزارش آی فیلم 2، «امین زندگانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران می‌گوید کارگردان سریال «ملک سلیمان» هنوز با او در مورد ساخت این سریال صحبت نکرده است.

«مُلک سلیمان» عنوان یک فلم سینمایی محصول ایران به کارگردانی «شهریار بحرانی» است که در ماه جوزای سال روان از آی فیلم2 نشر شد.

بعد از استقبالی که از این فلم سینمایی شد حالا «شهریار بحرانی» به فکر تولید سریال «ملک سلیمان نبی» افتاده است.

امین زندگانی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره حضورش در سریال «ملک سلیمان نبی» گفت: اولین باری که از این موضوع باخبر شدم از طریق فضای مجازی بود و متوجه شدم که کسی قصد ساخت این سریال را دارد اما حتی نمی‌دانستم که چه کسی کارگردانی آن را به‌عهده خواهد داشت.

وی افزود: نکته جالب این است که آن خبر با عکس من کار شده بود؛ درحالی که خودم هیچ اطلاعی از ساخت سریال ندارم. حتی نمی‌دانم چند درصد از این خبر صحت دارد. هنوز که صحبتی با من نشده اما اگر از من برای بازی در این سریال دعوت شوم حتما به اطلاع رسانه‌ها خواهم رساند.

این بازیگر درباره ساخت قسمت 2 و 3 سینمایی «مُلک سلیمان» گفت: سال‌ها پیش گپ و گفت هایی در مورد ساخت قسمت‌های بعدی این فلم شد اما هیچوقت به صورت مستقیم گفت‌وگویی با من صورت نگرفت.

در خلاصه فلم سینمایی «ملک سلیمان» آمده است: در این فلم خداوند به وسیله نشانه‌هایی به سلیمان نشان می‌دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند اما برای بدست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود درآورد.

«امین زندگانی»، «محمود پاک نیت»، «الهام حمیدی»، «حسین محجوب»، «علیرضا کمالی»، «زهرا سعیدی»، «مهدی فقیه»و...ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود فلم سینمایی «ملک سلیمان»

آخرین خبرها از ساخت سریال تاریخی «ملک سلیمان»

تصاویر جذاب و دیدنی فلم «ملک سلیمان»

فلم سینمایی ملک سلیمان را در آی فیلم 2 تماشا کنید

«ملک سلیمان نبی(ع)» ؛ اولین سریال ایرانی با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر