نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3596
-
الف
+

«رامی مالک» به خاطر اسلام پیشنهاد بازی در «جیمزباند» را نپذیرفت

«رامی مالک» بازیگر مصری-امریکایی هالیوود بازی کرکتر یک جاسوس در فلم سینمایی «جیمز باند» را نپذیرفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «رامی مالک» بازیگر مصری-امریکایی به خاطر اعتقادات خود به دین اسلام ، پیشنهاد بازی در «جیمز باند» به عنوان یک جاسوس را نپذیرفت.

«رامی مالک» در خصوص پیشنهاد بازی در فلم «جیمزباند» گفت: «این کرکتر یک شخصیت عالی بود و من برای بازی در آن بسیار هیجان‌زده بودم اما یک موضوعی بود که درباره آن با سازنده صحبت کردم».

وی در ادامه افزود: من به سازنده این فلم گفتم که نمی توانم کرکتری را که قرار است اقدامات تروریستی انجام دهد را بازی کنم ، این چیزی نیست که من با آن سرگرم شوم و آن را دوست داشته باشم.

به گفته «رامی مالک» کرکتر او در فلم «جیمزباند» یک تروریست عربی یا یک تبهکار که از دین به عنوان توجیه جنایات خودش استفاده می‌کرده ، بوده است.

وی معتقد است که این کرکتر مناسب با شخصیت اصلی او نبوده و چنین احساسی را به اسلام ندارد بلکه او یک احساس درونی قلبی و قوی به اسلام و مسلمانان دارد.

«رامی مالک» در یک خانواده مصری و در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا متولد شد.

«ملک» در دانشگاه اوانزویل واقع در ایالت ایندیانا تحصیل و فعالیت خود در سینما را به‌طور رسمی از سال ۲۰۰۴ میلادی آغاز کرد. نخستین حضور او در مقابل دوربین؛ به عنوان بازیگر مهمان در سریال «دختران گیلمور» رقم خورد.

وی در سال ۲۰۱۶ میلادی موفق شد برای بازی در فصل دوم سریال «آقای ربات» جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال تلویزیونی درام را به دست بیاورد که موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر