نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5296
-
الف
+

«سعید پیردوست»: دوست دارم با «مهران مدیری» کار کنم اما...

«سعید پیردوست» بازیگر سریال «شب های برره» می گوید دوست دارم با «مهران مدیری» کار کنم ولی بعد از «قهوه تلخ» دیگر دعوت نشدم.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سعید پیردوست» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به تازگی در یک مصاحبه با بیان اینکه هم اکنون علاقه دارد که نقش شخصیت های جدی را بازی کند ، از دلایل حضور کمرنگ خود در حرفه بازیگری گفت.

«سعید پیردوست» بازیگر سریال «شب های برره» دلایل کم‌کاری و فراموش شدن برخی از بازیگران را همیشه در صحنه بودن یک عده خاص دانست و گفت: متأسفانه شرایط به گونه‌ای است که کمتر از گذشته به ما کار می‌دهند. البته که یکسری از جوانان تازه‌نفس آمده‌اند و قاعدتاً بیشتر کار می‌کنند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : عشق مردم ما را زنده و امیدوار نگه داشته تا کار کنیم و در صحنه باشیم. واقعاً وقتی در کوچه و بازار با مردم روبرو می‌شویم انرژی به ما می‌دهند که بازیگر بمانیم. 

«پیردوست» با اشاره به اینکه کار کردن با «مهران مدیری» همیشه برایم لذت‌بخش بوده است ، تأکید کرد : هیچ‌وقت نمی‌توانم بگویم کدام فلم و اثرم را بیشتر از همه دوست دارم ولی کرکتر «پاورچین» و «مرد هزار چهره» را بسیار دوست داشتم.بسیاری این روزها به من می گویند که چرا با «مهران مدیری» دیگر کار نکردم،‌ چون بعد از «قهوه تلخ» دعوت به کار نشدم. 

این بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران با اشاره به اینکه اکنون دوست دارد بیشتر کرکتر های جدی را تجربه کند ، به تسنیم گفت: من الان بیشتر کرکترهای جدی را دوست دارم بازی کنم چرا که کارهای کمیدی شرایط خاص خودش را دارد و آن حرکت‌ها و شور و حال‌ها با توانایی امروز من همخوانی ندارد.

«سعید پیردوست» با فاصله گرفتن از فضای طنز و کار نکردن با «مهران مدیری» سریال هایی هم چون «ستایش3»، «حکایت‌های کمال» و «87 متر» را آماده نمایش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد البته به گفته خودش چند پیشنهاد دیگر هم داشته ولی فعلاً کاری قبول نکرده است.

«سعید پیردوست» متولد 16جدی(دی) 1319 خورشیدی در تهران، در سال 1372 خورشیدی با سریال «فردا روزی دیگر است» وارد تلویزیون شد اما شهرتش با سریال «پاورچین» در سال 1381 به کارگردانی «مدیری» شروع و با سریال «شب های برره» به اوج خود رسید.

«مهران مدیری» بار دیگر با یک سریال طنز به تلویزیون خواهد آمد

دانلود سریال «شب های برره»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر