نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5910
-
الف
+

«نرگس محمدی» از نقش خود در سریال «عروس تاریکی» گفت

«نرگس محمدی» با نشر عکس هایی از پشت صحنه سریال «عروس تاریکی» درباره کرکتر خود در این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «نرگس محمدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که به تازگی با سریال «عروس تاریکی» به قاب تلویزیون بازگشته ، در پیوند با نقش خود در این سریال پستی در صفحه اینستاگرامش نشر کرد.

«نرگس محمدی» که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در مجموعه سریال های «ستایش» شاهد بودند ، بعد از گذشت 4 سال با سریال جدید خود به نام «عروس تاریکی» به رسانه ملی ایران بازگشته است.

نرگس محمدی در سریال عروس تاریکی

بانو «محمدی» ساعاتی پیش با نشر عکس های خود در پشت صحنه سریال «عروس تاریکی» در خصوص ایفای نقش خود در این سریال این گونه نوشت: نقش «ترانه» نقشی بود که بعد از سال ها تا قسمت اول فلمنامه را خواندم فهمیدم که هر جوری شده باید این کرکتر را بازی کنم .من دو سال با این کرکتر زندگی کردم ، امیدوارم شما هم دوست داشته باشید.»

نرگس محمدی در پشت صحنه سریال عروس تاریکی

گفتنی است که بانو محمدی در فصل جدید سریال «ستایش» که مراحل تدوین و صداگذاری این سریال به پایان رسیده هم ایفای نقش کرده که به زودی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

«نرگس محمدی» در ۹ حمل(فروردین) ۱۳۶۴ خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

بانو «محمدی» با بازی در فلم «آناهیتا» نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و نشر سریال «ستایش» باعث شهرت او شد.

وی پس از بازی در این فلم حدود یک سال در تیاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

معمای شاه (۱۳۹۳)، ما فرشته نیستیم (۱۳۹۳)، ستایش (سری دوم) (۱۳۹۲–۱۳۹۱)، هوای خنک (فلم تلویزیونی، ۱۳۹۴)، زعفرانی (۱۳۹۴)، میلیاردر (۱۳۹۱)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۰)، ششمین نفر (۱۳۹۰) و ستایش (سری اول) (۱۳۹۰–۱۳۸۹) از جمله آثار تلویزیونی است که «نرگس محمدی» در آن ها ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید : 

خلاصه داستان و بازیگران «عروس تاریکی» سریال جدید صدا و سیمای ایران

پشت صحنه سریال جدید بازیگران «ستایش» + ویدیو 

«ستایش ۳» در چه مرحله‌ای است؟

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر