نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3366
-
الف
+

«قربان نجفی» : با سریال «ستایش3» و «روزهای خوب زندگی» به تلویزیون می آیم

«قربان نجفی» هنرپیشه ایرانی از نحوه ورود خود به دنیای بازیگری و فعالیت های اخیر خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «قربان نجفی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون در یک مصاحبه درباره نحوه علاقه‌مندی خود به این عرصه و اولین تجربه بازیگری سخن گفت.

«قربان نجفی» درباره اولین تجربه بازیگری خود گفت: تیاتر را از ۸ سالگی شروع کردم و در سال ۱۳۶۹ خورشیدی با سریال «دهمین مظلوم» به کارگردانی «علاءالدین رحیمی» اولین نقش خود را در تلویزیون بازی کردم.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : شعار من در ابتدای کار این بود که «یک جا برای خوابیدن یک غذا برای خوردن یک تیاتر برای کارکردن» بود و در همین زمینه تمام انرژی خود را برای کار تیاتر گذاشتم تا اینکه در فلم «سایه به سایه» در سال ۱۳۷۳ به کارگردانی «علی ژکان» ایفای نقش کردم و همین کار زمینه معرفی و دعوت من به کارهای دیگر شد.

«نجفی» در مورد فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری تصریح کرد : هم اکنون دو سریال «ستایش۳» ساخته «سعید سلطانی» و سریال «روز‌های خوب زندگی» ساخته «احمد کاوری» را آماده نشر دارم و همچنان در فلم سینمایی «ژن خوک» به کارگردانی «سعید سهیلی» ایفای نقش کرده‌ام که این روز‌ها در حال نمایش است.

وی با بیان این که مهم‌ترین اولویتش برای انتخاب یک کرکتر ، فلمنامه خوب است، به میزان گفت : در مرحله اول فلمنامه و در مرحله بعد خود نقش و تأثیر آن در خود فلم نامه بسیار برایم مهم است حتی اگر نقش بسیار کوتاه باشد، به نظر من کرکتری که تأثیری در خود فلم نامه نداشته باشد ارزش کار کردن ندارد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر