نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3156
-
الف
+

حضور عوامل سریال طنز «آخر خط» در لبنان و سوریه

عوامل سریال طنز «آخر خط» هم اکنون قرار است برای ضبط سکانس های دیگر به لبنان و سوریه سفر کنند.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلمبرداری سریال طنز «آخر خط» به کارگردانی «علیرضا مسعودی» و نقش آفرینی بازیگرانی چون «مهران رجبی» در ایران به پایان رسیده و هم اکنون قرار است عوامل تولید آن برای ضبط سکانس های خارجی به لبنان و سوریه سفر کنند.

«مجید میرخان» تهیه کننده سریال «آخر خط» گفت: برای ثبت بخش هایی از کار باید به کشورهای سوریه و لبنان برویم و از بازیگران خارجی استفاده کنیم.

وی با بیان این که عوامل تخنیکی سریال برای رفتن به سوریه و لبنان تغییر خواهد کرد، افزود: دو بازیگر اصلی «علی صبوری» و «عباس جمشیدی فر» و چهار بازیگر دیگر که اکنون با ایشان مصروف مذاکره هستیم تا آخر هفته مشخص می شوند و به همراه گروه به لبنان خواهند رفت.

تهیه کننده سریال «آخر خط» افزود: این سریال دارای ۱۶ قسمت است که حدود ۱۲۰ دقیقه از سریال در لبنان و سوریه اتفاق خواهد افتاد.  

وی درباره زمان نشر این سریال گفت: اکنون مصروف تدوین هستیم و چهار قسمت از سریال آماده نشر است. قرار بر این است که سریال «آخر خط» قبل از ماه محرم سال روان از تلویزیون ایران به نشر برسد.

سریال کمیدی «آخر خط» داستان دو پسر جوان است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به فغان آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به محبس می‌روند و در آنجا تصمیم به مهاجرت از ایران می‌گیرند.

«شهین تسلیمی»، «کمند امیرسلیمانی»، «عباس جمشیدی فر»، «اشکان اشتیاق»،«علی صبوری» ،«مهران رجبی» و «امیر غفارمنش» از جمله بازیگران سریال «آخر خط» می باشند.

دو بازیگر زن و چهار بازیگر مرد لبنانی در کشور لبنان به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

گفتنی است که «علیرضا مسعودی» نویسنده این سریال ، پیشتر نویسندگی فلم نامه سریال «سه در چهار» را بر عهده داشته است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

بازیگر سریال کمیدی «سه در چهار» به «آخر خط» رسید

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر