نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5924
-
الف
+

انتقاد تند « احمدپورمخبر » به بد اخلاقی های فضای مجازی و انتشار خبر مرگش !

«احمد پور مخبر» بازیگر سریال های طنز ایران ، اخبار جعلی درباره دست فروشی و فوتش را تکذیب کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «احمد پور مخبر» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در خصوص نشر اخبار کذب درباره زندگی خصوصی و مرگش ، واکنش نشان داد.

«احمدپورمخبر» بازیگر سریال «متهم گریخت» در صفحه اینستاگرام خود با نشر یک عکس نوشت : بازنشسته ارتش هستم و اگر بازيگر هم نمي شدم روزگارم می گذشت.

شایعه هایی که همه آن ها از شبکه های اجتماعی نشأت می گیرند ؛ « یک روز این بازیگر فوت کرده و روز دیگر با انتشار عکسی می گویند او به علت مشکلات زندگی دستفروشی می کند »

اکبر پور مخبر

«احمد پورمخبر» با انتقاد از رویکرد ناصحیح فضای مجازی نوشت : «با سلام به تک تک شما عزيزان، من اعلام کردم که ديگر در دنياى مجازى فعاليتى نخواهم کرد و شما عزيزان همه دليل خواستيد. من وقتى فعاليت داشتم شايعه درست شد حالا هم که نيستم سريع شايعه کرديد فوت کردم! خب اصلا گيرم که من فوت کردم و شادروان شدم چى ميشه؟؟؟؟ دوباره به سرعت نور يک عکس از من در اينستاگرام و تلگرام پخش شد با عنوان دستفروشى کردن من و سلفى گرفتن من با قيمت پنج هزار تومان!!! دوستان گلم، عزيزانم، هموطنان خوبم اولا کار کردن عار نيست، کارى که يک لقمه نان حلال ازش بشه درآورد گناه نيست ولى تهمت زدن و برچسب زدن گناه بزرگيه».

وی در خصوص عکس منتسب به وی که در حال فروشندگی روی سرک می باشد ، گفت: « حالا برمي گردم به ماجراى اين عکس، من به اتفاق خانواده به امامزاده صالح و بازار تجريش رفتيم ومن اين آقا را ديدم و خواستم خريد کنم، سفره دل اين آقا باز شد و من فهميدم به شدت نيازمند هستند خواستم کمکى به همنوع خودم کرده باشم و از مردمانى که درخواست مي کردند باهاشون عکس بگيرم خواستم مبلغى به اين آقا کمک کنند. قصد من کمک بود و بس، ولى مثل اينکه براى افراد بيکار وشايعه درست کن سوژه خوبى دست و پا شد ».

«احمد پورمخبر» زاده ۱۳۱۹ خورشیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی اولین بار در سال ۱۳۷۵ خورشیدی و در چند سکانس کوتاه برای «مجید مجیدی» در فلم «بچه های آسمان» ایفای نقش کرد اما شهرت اصلی وی مدیون دو سریال «متهم گریخت» و «ترش و شیرین» به کارگردانی «رضا عطاران» است.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر