نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4485
-
الف
+

بازیگر نقش «بتمن» انتخاب شد

«رابرت پتینسون» بازیگر مجموعه فلم های«گرگ و میش» قرار است کرکتر مرکزی فلم «بتمن» را بازی کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، کمپنی «برادران وارنر» با «رابرت پتینسون» بازیگر فلم سینمایی «گرگ و میش» برای ایفای کرکتر مرکزی فلم «بتمن» به توافق رسید.

«رابرت پتینسون» و کمپنی «برادران وانر» از دو هفته پیش مصروف مذاکره برای کرکتر «بتمن» بودند که روز گذشته کمپنی «برادران وانر» اعلام کرد با امضای قرار دادی با این بازیگر به توافق رسیده است.

در حالی که هنوز تاریخ رسمی و دقیقی برای آغاز فلمبرداری این فلم اعلام نشده ، پیش بینی می شود مراحل پیش تولید آن از تابستان سال روان آغاز شود.

«مت ریوز» که سه گانه «سیاره میمون ها» را کارگردانی کرده بعد از آن که «بن افلک» از کارگردانی این فلم در سال ۲۰۱۷ میلادی کنار کشید به عنوان کارگردان این فلم سینمایی انتخاب شد که به همراه «دایلان کلارک» تهیه کننده این فلم خواهد بود.

«بن افلک» در دو قسمت سینمایی «بتمن» به کارگردانی «زک اسنایدر» به نام‌های «بمتن علیه سوپرمن» در سال ۲۰۱۶ میلادی و «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷ میلادی بازی کرده بود که واکنش‌های نا امید کننده‌ای برای کمپنی «برادران وارنر» که در رقابت با کمپنی «مارول» در ساخت فلم های ابر قهرمانی است را به همراه داشت.

هم اکنون با کناره گیری «بن افلک» دست «مت ریوز» برای انتخاب یک «بتمن» جوان‌تر باز شد که در نهایت این کرکتر به «رابرت پتینسون» رسید.

«پتینسون» با بازی در مجموعه فلم های «گرگ و میش» به عنوان کرکتر «خون آشام» به شهرت رسید.

وی در فلم جدید «کرسیتوفر نولان« به نام «اصل» که ۲۷ سرطان(تیر) ۱۳۹۹ خورشیدی اکران می‌شود به همراه «جان دیوید واشینگتن» ایفای نقش می‌کنند.

همچنان «پتینسون» در فلم جدید مپنی نتفلیکس به نام «در انتظار بر بر ها» نیز با «جانی دپ» همبازی است.

فلم ابرقهرمان «بتمن» در تاریخ ۴ سرطان(تیر) ۱۴۰۰ میلادی به نمایش در می آید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر