نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1550
-
الف
+

«جان ویک ۳» در تعقیب «انتقام جویان»

سومین قسمت از فلم سینمایی «جان ویک» به دنبال کسب مقام نخست بازار داخلی فلم امریکا است.

به گزارش آی فیلم2،  در حالی که «انتقام جویان: پایان بازی» به فروش جهانی خود ادامه می دهد، فلم جدید کمپنی لاینزگیت با عنوان «جان ویک ۳» به دنبال کسب مقام نخست بازار داخلی فلم امریکا است.

فلم سینمایی «جان ویک: پارابلوم» سومین قسمت از این مجموعه فلم سینمایی است که فروشی بین ۳۰ تا ۳۵  ملیون دالر را دنبال می کند.

حتی برخی پیش بینی های باکس آفیس نشان می دهد این رقم می تواند به ۴۰ ملیون دالر نیز افزایش پیدا کند. اگر فروش تیکت های این فلم بیشتر از اندازه مذکور باشد، این فلم سینمایی با بازی کیانو ریوز، چانس زیادی برای پایان دادن به سلطه سه هفته ای «انتقام جویان» خواهد داشت.

فروش بلیت فلم انتقام جویان که هفته اول خود را با ۳۵۷ ملیون دلار آغاز کرده و رکورد فروش هفته ابتدایی را به خود اختصاص داده، به طور تقریبی هر هفته حدود ۵۸ فیصد کاهش داشته است.

اگر این فلم بتواند همچنان پیروز گیشه باقی بماند، برای چهارمین هفته متوالی پرفروش بودنش را سپری خواهد کرد و پشت سر فلم «پلنگ سیاه» قرار خواهد گرفت.

گفتنی است قسمت اول فلم سینمایی جان ویک در هفته اول ۱۴ ملیون و جان ویک ۲ نیز ۳۰ ملیون دالر فروش داشته اند.

بر طبق پیش بینی ها جان ویک بهترین شروع را در این سه گانه خواهد شد. همچنین دو قسمت ابتدایی در مجموعه ۲۶۰ ملیون فروش داشته اند.

سومین قسمت نیز در سینمای ۶۵ کشور بین المللی از جمله انگلیس و مکزیک نمایش داده خواهد شد.

از دیگر فلم هایی که در این هفته اکران خواهند شد، می توان به «سفر یک سگ»، «خورشید هم یک ستاره است» و «علاءالدین» اشاره کرد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر