نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3769
-
الف
+

بازیگر سریال «او یک فرشته بود» : در زندگیم بارها عاشق شده ام+ویدیو

«مریم کاویانی» درباره چگونگی ورود به دنیای بازیگری و موضوعات مختلف سخن گفت.

«مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در برنامه دورهمی درباره چگونگی ورود خود به دنیای بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هم اکنون بازی وی را در سریال «او یک فرشته بود» شاهد هستند ، با حضور در برنامه دورهمی درباره چگونگی ورود خود به دنیای بازیگری و موضوعات مختلف سخن گفته است.

«مریم کاویانی» در پاسخ به این سوال که آیا شما واقعا مظلوم و محجوب هستید ، گفت : بله این را از بسیاری می شنوم که می گویند مظلوم و محجوب هستم اما اگر بسیار عصبانی شوم یک تذکر می دهم.

بازیگر سریال «او یک فرشته بود» با اشاره به این که وظیفه اصلی اش پرستاری بوده ، درباره نحوه ورود خود به حرفه بازیگری گفت : در زمانی که مصروف پرستاری در شفاخانه بودم پیشنهادات زیادی برای بازیگری داشتم اما قبول نمی کردم.

وی در ادامه در پیوند با همین موضوع افزود : یک روز خانم منادی و آقای نادر مقدسی من را در شفاخانه دیدند و دعوتم کردند به صحنه فلمبرداری ، من هم همراه یکی از همکارانم وارد صحنه شدیم و یک باره به من گفتند که کرکتر یک داکتر را بازی کن و این گونه در عمل انجام شده قرار گرفتم.

«مریم کاویانی» با اشاره به این که اولین فلم خود را در سن 34 سالگی بازی کرده ، گفت :من کرکتر های کمیدی را بیشتر دوست دارم .

بانو «کاویانی» در ادامه این گفت و گو در پاسخ به این سوال که تا به حال عاشق شده اید ، گفت : بله بسیار زیاد، اول عاشق گودی هایم شدم ،بعد پدر و مادرم ،بعد یک عشق دنیوی و بعد عاشق پسرم و اکنون عاشق آرامش و زندگی که دارم.

وی درباره پسر 20 ساله اش گفت : پسرم دانش آموخته رشته عمران و یک هنرمند است که بهترین مشاور زندگی من می باشد.

«مریم کاویانی» زاده ۱۳۴۹ خورشیدی در اهواز، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در حرفه بازیگری از سال ۱۳۸۳ خورشیدی با فلم «اسپاگتی در هشت دقیقه» آغاز کرد.

او با نقش آفرینی در سریال «او یک فرشته بود» در نقش همسر «حسن جوهرچی» به شهرت زیادی رسید.

بعد از آن نیز در سریال های «روزگار قریب» ، «خط‌شکن» و «فاصله ها» به ایفای نقش پرداخت. 

م ح

نظر شما
ارسال نظر