نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
32277
-
الف
+

«تایگر شروف» : دوست ندارم با پدرم «جکی شروف» کار کنم چون ...

«تایگر شروف» پسر «جکی شروف» درباره ایفای کرکتر های متفاوت و همکاری خود با پدرش سخن گفت.

«تایگر شروف» بازیگر جوان سینمای بالیوود در جدیدترین مصاحبه خود درباره ایفای کرکتر های متفاوت و همکاری خود با پدرش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «تایگر شروف» بازیگر جوان سینمای بالیوود و پسر «جکی شروف» بازیگر کهنه کار هند ، در جدیدترین مصاحبه خود درباره ایفای کرکتر های متفاوت و همکاری خود با پدرش سخن گفت.

«تایگر شروف» با اشاره به اینکه مردم فلم های او را به خاطر مهارت های رزمی اش تماشا می کنند، گفت : در این مقطع از دوران کاری ام می خواهم در ذهن مردم شناخته شده باشم که این موضوع به دلیل انجام فعالیت های اکشن امکان پذیر شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که دوست دارد در فلم هایش کرکتر قهرمان گونه داشت باشد ، گفت : ژانر اکشن یک زبان جهانی است و همه آن را درک می کنند ، اگر شما توجه کنید بزرگ ترین ستاره های بالیوود و هالیوود هم به عنوان یک قهرمان اکشن شناخته می شوند.

«تایگر» درباره ایفای کرکتر های متفاوت گفت:من به کسانی که کرکتر های متنوع و متفاوت بازی می کنند ، احترام می گذارم اما هدف من خیلی متفاوت است.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : من می خواهم به عنوان یک ستاره شناخته شوم و در فلم های بسیار پرهزینه و بزرگ بازی کنم.زمانی که به یک ثباتی در کارم برسم شاید کرکتر های دیگر را هم تجربه کردم.

«تایگر شروف» در ادامه گفت : چون من پسر «جکی شروف» هستم برای من مهم بود که در رابطه با شیوه و روش خودم برجسته شوم و تصویری متفاوت از پدرم ارائه دهم.

وی درباره همکاری خود با پدرش «جکی شروف» گفت :هم اکنون من و پدرم هیچ همکاری مشترکی نداریم. اگرچه پیشنهاد های زیادی شده است اما من دوست ندارم با او کار کنم چون به نظرم نخواهم توانست در کنار او به خوبی ایفای نقش کنم.

«تایگر» در پیوند با همین موضوع افزود : من درباره فلم هایم با او صحبت نمی کنم و وقتی فلم کامل شد آن را به پدرم نشان می دهم.

او با اشاره به این که پدرش بزرگترین منتقد او هست ، گفت : او معمولا در محل فلمبرداری فلم های من حاضر نمی شود و وقتی در زمان فلمبرداری فلم «Flying Jatt» حاضر شد برای من یک غافلگیری بود.

«تایگر شروف» در سال 2014 میلادی با فلم «هیروپانتی» وارد بالیوود شد و در فلم هایی مثل «باقی» و «مونا مایکل» و «باقی2» به ایفای نقش پرداخته است.

ویژگی های اصلی فلم های «تایگر شروف» انجام حرکات اکشن است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر