نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9301
-
الف
+

غیرتی شدن عجیب کمیدین آی فیلم2 سر همسرش!

«مهران مدیری» در برنامه «دورهمی» خاطره ایی خنده دار از غیرتی شدن «جواد عزتی» سر همسرش را بازگو کرد.

به گزارش آی فیلم2، «جواد عزتی» کمیدین ایرانی که بیننده گان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی او در سریال «دردسرهای عظیم» بودند در برنامه «دورهمی» آقای «مهران مدیری» درپیوند با چگونگی ورود به عرصه بازیگری صحبت کرده و گپ و گفتی صمیمی همراه گرداننده این برنامه داشت.

«جواد عزتی» بازیگر سریال درحال نشر «دردسرهای عظیم» کارش را با اجرای تیاترهای خیابانی شروع کرده است. خودش می‌گوید تقریبا هیچ پارکیدر تهران نیست که در آن تیاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.

عزتی بعد از گرفتن مدرک دیپلوم وارد دانشگاه می‌شود و در رشته تیاتر ادامه تحصیل می‌دهد. او در این سال‌ها با همسرش «مه لقا باقری» آشنا می‌شود که از بازیگران و کارگردانان پرآوازه تیاتر است و جایزه بهترین بازیگر زن تیاتر از جشنواره تیاتر فجر را به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد.

عزتی در سال 1381 هجری خورشیدی با نقش آفرینی در سریال «قصه‌های شبانه» به کارگردانی سعید آقاخانی اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده ‌است.

در سال ۱۳۸۲ جواد عزتی برای بازی در این سریال، کاندیدای بهترین بازیگر مرد کمیدی می‌شود. 

مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ،سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم، قهوه تلخ و ... ازجمله سریال هایی است که آقای عزتی در آن ها نقش بازی کرده است.

عزتی برای بازی در سریال «دردسرهای عظیم» که هم اکنون از آی فیلم 2 در حال نشر است کاندیدای بهترین بازیگر مرد کمیدی می‌شود.

جواد عزتی در سال 1395 هجری خورشیدی یکی از بهترین و متفاوت‌ترین کرکترهای خود را در فلم سینمایی «ماجرای نیمروز» بازی می‌کند.

بازی او در نقش یک مامور استخباراتی دهه ۶۰ ایران در این فلم، تحسین منتقدین و جشنواره‌ها را نسبت به او برانگیخت، بازی در این فلم جایزه بهترین بازیگر مرد سال را در جشن حافظ برای او به دنبال داشت.

جواد عزتی در جشنواره‌های بین‌المللی هم توفیق داشته است، در سال 1394 هجری خورشیدی به خاطر بازی در فلم‌ «زاپاس» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره «رنگین کمان چین» را برای او به دنبال داشت کسب کرد و همین‌طور برای بازی در فلم «پارادایس» ، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره چلسی آمریکا را گرفت.

همچنان فلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی که جواد عزتی یکی از کرکترهای اصلی آن را بازی کرده ‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک ملیارد و 200 ملیون دست یابد و رکورد فلم های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فلم اکسیدان جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر ایرانی در سال ۱۳۹۶  کرد.

عزتی بازیگری است که در سال‌های اخیر با بروز استعداد بازیگری‌اش در فلم‌ها و سریال‌های کمیدی، مورد توجه ویژه مردم ایران قرار گرفته است و از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر سینما و تلویزیون ایران است. 

البته بازیگری کمیدی تنها بخش از زندگی هنری او نیست، عزتی بارها به خاطر بازی در نقش‌های جدی اش مورد توجه منتقدین و سینماگران قرار گرفته است اما به دلیل اقبال بیشتر مردم به فلم ها و سریال های کمیدی به عنوان یک بازیگر کمیدی معروف و محبوب شده است. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر