نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4380
-
الف
+

حسرت بازیگر سریال «یوسف پیامبر» از بازی نکردن در یک فلم!

«مصطفی زمانی» در یک مصاحبه از حسرت خود برای بازی در یک فلم سینمایی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مصطفی زمانی» بازیگر پرآوازه ایرانی که بیشتر با نام «یوزارسیف» شناخته می شود در جدیدترین مصاحبه خود درخصوص ماجرای پیشنهاد کارگردان فلم سینمایی «خفگی» صحبت کرد.

آقای زمانی در مصاحبه با برنامه اینترنتی فیلم کات در جواب به سوال گرداننده برنامه که آیا کرکتری بوده است که به شما پیشنهاد شده و شما نپذیرفته ایید و بعدها حسرتش را خورده اید، گفت : بله، فلم «خفگی» آقای «فریدون جیرانی»، هرچند که حالا این فلم تمام شده است.

بازیگر سریال یوسف پیامبر ادامه داد: پیش از ساخت فلم «خفگی» آقای جیرانی با من به تماس شدند و گفتند برای بازیگر کرکتر اصلی مشکلی پیش آمده و آیا خوش داری تا این نقش را بازی کنی؟

آقای زمانی گفت: من فلمنامه را مطالعه کردم و بسیار خوشم آمد اما چون مصروف نقش آفرینی در سریال «شهرزاد» بودم و نمی توانستم از آقای «حسن فتحی» درخواست کنم تا به من اجازه دهند که در این فلم بازی کنم از خود آقای جیرانی خواستم تا خودشان به صورت مستقیم با آقای فتحی در این باره صحبت کنند؛ اما آقای جیرانی صلاح ندانستند و متاسفانه قسمت نشد تا در «خفگی» بازی کنم.

این بازیگر ایرانی افزود: بعدها که خواستم از آقای فتحی برای سفری رخصتی بگیرم متوجه شدم او چند روزی بیمار بود و شوتینگ نداشتیم و اگر من، همان موقع با او به تماس می شدم می توانستم در «خفگی» بازی کنم.

زمانی پیش از این تجربه همکاری با جیرانی را در سریال «قصه پریا» محصول 1389 داشته است. این بازیگر سرشناس ایرانی حال با سریال «نهنگ آبی» ساخته جیرانی، که کرکتری کاملا متفاوت نسبت به نقش های پیشینش داشته نقش بازی کرده است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر