نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4702
-
الف
+

«نرگس محمدی» چگونه برای کرکتر «ستایش» انتخاب شد؟

«نرگس محمدی» در میان بسیاری از بازیگران در نهایت برای کرکتر «ستایش» انتخاب شد.

«نرگس محمدی» بسیار خوش اقبال بوده که توانست به جای بازیگرانی هم چون شیلا خداداد، میترا حجار و ... انتخاب شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، «آرمان زرین کوب» تهیه کننده سریال «ستایش» درباره چگونگی انتخاب «نرگس محمدی» بعنوان کرکتر «ستایش» سخن گفت.

«آرمان زرین کوب» با اشاره به این که در ابتدا سریال «ستایش» را مرحوم «ایرج قادری» قرار بود بسازد ، گفت : آقای «قادری» کرکتر «حشمت فردوس» با بازی «داریوش ارجمند» و «محمد» را با نقش آفرینی «مهدی سلوکی» انتخاب کردند و برای کرکتر «ستایش» هم بانو «شیلا خداداد» را در نظر گرفته بودند.

«زرین کوب» در پیوند با همین موضوع ادامه داد : بانو «شیلا خداداد» برای کرکتر «ستایش» اعلام آمادگی كردند و تست گریم روی چهره ایشان هم برای دختر 20 ساله هم زن 40 ساله جواب داد و او حتی قرارداد را هم امضا كرد اما زمانی كه آقای قادری انصراف دادند بانو «خداداد» هم به دلیل مشكلات شخصی عذرخواهی كرده و انصراف دادند. 

تهیه کننده سریال «ستایش» افزود : بعد از رفتن بانو «شیلا خداداد» با بانو «میترا حجار» به توافق رسیدیم و در نهایت فلمبرداری با حضور وی شروع شد که بعد از جایگزین کردن یک کارگردان دیگر به جای آقای «اصغر هاشمی» او از بازی در این سریال انصراف داد.

«زرین کوب» با اشاره به این که بعد از انصراف «میترا حجار» ضرر مالی بسیاری به پروژه وارد شد ، گفت : بانو «نرگس محمدی» از طرف یكی از دوستان به دفتر ما معرفی شدند و به این نتیجه رسیدیم كه او توانایی ایفای این کرکتر را دارند.

تهیه کننده سریال پرمخاطب «ستایش» با بیان این که بازیگران بسیاری برای کرکتر «ستایش» تست دادند و تا مرحله انتخاب رسیدند ، گفت : «نرگس محمدی» بسیار خوش چانس بود و زمانی که برای این کرکتر انتخاب شدند، تقریباً همه گزینه ها از بین رفت.

«نرگس محمدی»بازیگر سینما و تلویزیون ایران ، کارش را از تیاتر و سینما آغاز کرد.

«آناهیتا»، «ریسمان باز»، «تنهایی باد» از جمله فلم های او قبل از معرفی اش به عنوان یک چهره محبوب تلویزیونی می باشد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین