نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5595
-
الف
+

«ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» با نقش آفرینی بازیگر آی فیلم2

فلمبرداری فلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی «مهرداد غفار زاده» همچنان ادامه دارد.

فلمبرداری فلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی «مهرداد غفار زاده» و با حضور بازیگران ایران و ترکیه همچنان ادامه دارد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «افسانه پاکرو» بازیگر سینما و تلویزیون ایران مدتی پیش به جمع بازیگران فلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» پیوست و به تازگی در صفحه اجتماعی خود عکسی نشر داده که هنگام فلمبرداری این فلم سینمایی گرفته شده است.

فلمبرداری فلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی «مهرداد غفارزاده» با حضور بازیگران دو کشور ترکیه و ایران در شهر استانبول پایان یافته و از قوس (آذر) امسال در بخش‌هایی از ایران آغاز شده است.

تهیه کنندگی فلم را «امیرشهاب رضویان» به عهده دارد و تدوین همزمان آن توسط «شاهین یارمحمدی» در تهران ادامه دارد.

همچنان در این فلم «چناره ملک زاده» آوازخوان آذربایجانی پرطرفدار در بین ایرانی‌ها به نقش آفرینی می پردازد.

در خلاصه داستان این فلم سینمایی آمده است که : «امره» جوان خوش صدا با دوست نزدیکش «هاکان» در یک رستورانت در استانبول کار می‌کنند، امره رابطه‌ای صمیمی با مادرش دارد و گاهی برای کودکان پرورشگاه بچه‌های بهشت کانسرت هایی تک نفره اجرا می کند...

«پژمان بازغی»، «افسانه پاکرو»، «امید روحانی»، و «سارا احمدی» از بازیگران ایرانی و «یوسف چیم» ، «علی بوراک جیلان» ، «هازال تورسان» و «آیشن اینجی» از جمله بازیگران ترکیه ای این فلم سینمایی می باشند.

 م ح/ ب م

 

نظر شما
ارسال نظر