نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6393
-
الف
+

بازیگران ایرانی که با اولین نقش آفرینی شان مشهور شدند+تصویر

در این گزارش با بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران که با اولین تجربه نقش آفرینی خود مشهور شدند، آشنا می شویم.

در این گزارش برخی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون ایران را که با نقش آفرینی در اولین اثر خود درخشیدند را مرور می کنیم.

به گزارش آی فیلم 2، استفاده از بازیگران جوان به عنوان کرکتر مرکزی در فلم و سریال های ایرانی در گذشته امری مرسوم نبود.

اما این روزها در سریال های ایرانی شاهد نقش آفرینی بازیگران تازه کار به عنوان کرکتر اصلی هستیم که با در اولین تجربه خود در مسلک هنر سینما توانستند به شهرت برسند.

در ادامه این گزارش برخی از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون ایران را که با اولین نقش آفرینی شان شناخته شدند را مرور خواهیم کرد.

«مصطفی زمانی» در «یوسف پیامبر»

 

اگر بخواهیم از ماندگارترین بازیگران تازه کاری که در اولین اثرشان درخشیدند صحبت کنیم قطعا باید نام «مصطفی زمانی» را در نخست این لست قرار دهیم.

«مصطفی زمانی» بازیگر تازه کاری که از طریق تست بازیگری برای نقش آفرینی به عنوان کرکتر «یوسف پیامبر» در این سریال انتخاب شد ، شاید خودش هم باورش نمیشد که این کرکتر تا این حد ماندگار شود.

وی چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی اولین تجربه بازیگری خود را اینگونه توصیف کرد: »حتی پس از مرگم هم مرا با یوسف پیامبر» یاد می کنند.

«مریم مومن» در سریال «بانوی عمارت»

 

سریال بانوی عمارت به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» به تازگی از تلویزیون ایران نشر شد و بازیگر جوانی را به دنیای هنر معرفی کرد که می تواند یکی از چهره های سال های آتی سینما و تلویزیون این کشور باشد.

«مریم مومن» کرکتر «فخرالزمان از طریق تست بازیگری برای بازی در سریال بانوی عمارت انتخاب شد و  توانست در کنار حرفوی های این عرصه از عهده ایفای نقشش برآید.

«شیوا طاهری» در سریال «گذر از رنج ها»

 

 

یکی دیگر از بازیگران تازه کاری که با ایفای نقش بعنوان کرکتر اصلی در دنیای سینما و تلویزیون ایران شناخته شد «شیوا طاهری» کرکتر «دنیا» در سریال «گذر از رنج ها» به کارگردانی «فریدون حسن پور» است.

«شیوا طاهری» هم یکی از بازیگران تازه کاری بود که از طریق تست بازیگری به دنیای هنر راه یافت و برای نقش آفرینی در  در سریال گذر از رنج ها انتخاب شد و با این نقش قهرمانانه در اولین تجربه بازیگری درخشید.

«ریحانه پارسا» در سریال «پدر»

 

 

پارس نیوز گزارش داد: «ریحانه پارسا» یکی دیگر از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون ایران است که در اولین تجربه بازیگری خود در سریال «پدر» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» ایفای نقش کرد.

بانو پارسا کرکتر «لیلا» در سریال «پدر» بی تجربگی در دنیای بازیگری توانست از عهده نقشی که «حامد عنقا» و «بهرنگ توفیقی» بر دوشش گذاشته بودند، برآید.

«ریحانه پارسا» برای بازی در سریال پدر از میان حدود 250 نفری که برای این کرکتر تست دادند انتخاب شد و در کنار بازیگران با تجربه ای چون مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، مسعود فروتن ، مجید مشیری ، سینا مهراد و ... توانست نقش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

«زیبا کرمعلی» در فلم «لاتاری»

 

«زیبا کرمعلی» یکی دیگر از بازیگران جوانی است که برای اولین بار در فلم لاتاری به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» به ایفای نقش پرداخت و این بازی موفق را در کارنامه هنری اش به ثبت رساند.

«زیبا کرمعلی» دانشجوی رشته هنر بود اما تجربه ای در دنیای بازیگری نداشت تا اینکه به شکل اتفاقی برای نقش آفرینی در نقش نوشین در فلم سینمایی «لاتاری» انتخاب شد.

م ح/ ب م
 

نظر شما
ارسال نظر