نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2946
-
الف
+

شور و هیجان موتر رانی حرفوی در «رالی ایرانی 2»

«رالی ایرانی2» سریالی کاملا خاص و هیجان انگیز ، بازیگران نامدار ایرانی را گرد هم آورده است.

«رالی ایرانی2» سریالی جذاب و پر از هیجان با حوادث ترافیکی کاملا واقعی که کارگردانی آن را «آرش معیریان» بر عهده گرفته است در مرحله تدوین می باشد.

به گزارش آی فیلم2، آرش معیریان کارگردان سریال «رالی ایرانی» در خصوص وضعیت کنونی این فلم گفت: با توجه به اینکه طی ۱۰ روز، ۳۰ کمره فلمبرداری حداقل روزانه ۸ ساعت ثبت فلم داشته‌اند، ما حدود ۲۴۰۰ ساعت فلم تدوین نشده داریم و این روزها گروه پست پروداکشنی بسیار قوی که بین ۱۰ تا ۱۵ نفر هستند، تدوین پروژه را برعهده دارند.

وی افزود: «رالی ایرانی۲» برخلاف فلم سینمایی و سریال، فلمنامه دقیق از پیش نوشته شده ندارد و ۵۰ درصد اتفاقات را ما نوشته و طراحی کرده‌ایم و واکنش‌ها و رفتار شرکت کننده ها ۵۰ درصد اتفاقات دیگر را شکل داده اند.

این کارگردان تاکید کرد: بنابر این نیمی از پروژه غیرقابل پیش بینی بود و ما موانعی به شمول حادثه ترافیکی ، رو به رو شدن با حیوان وحشی، افراد گمنامی که قصد دزدی و مزاحمت داشتند و خطرات مختلف را داشتیم.

معیریان یادآور شد: حتی بخشی داشتیم که همه باید همراه هلی کوپتر خاصی که در بهشهر به زمین نشسته بود، حرکت می‌کردیم و به ساحه دیگری می‌رفتیم. هلی کوپتر عملیاتی اکروباتیک داشت و از منطقه ای می گذشت که جزو مسابقه بود و خوشبختانه مهارت خلبان‌ها و نیروی پروازی، اجرای برنامه ما را بدون خطر پیش برد.

به نقل از افکار نیوز ، چهره‌های مختلفی در این فصل به عنوان شرکت کننده حضور داشتند و شرکت کنندگان نسبت به فصل اول افزایش پیدا کرده‌اند. همچنین تفاوت این فصل با فصل گذشته در آن است که این بار برای عبور از هر مرحله و ورود به مرحله بعد گروه‌های شرکت کننده، یک گروه را به انتخاب خود حذف می‌کنند.

از جمله این چهره‌ها می‌توان به «کامبیز دیرباز»، «کامران تفتی»، «نیوشا ضیغمی»، «ترلان پروانه»، «سیاوش خیرابی»، «نیما شاهرخ شاهی»، «امیرعباس گلاب»، «متین ستوده»، «سمیرا حسینی»، «فردین ناجی» و «امیرحسین رستمی» اشاره کرد.

نظر شما
ارسال نظر