نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
38977
-
الف
+

سن این 10 ستاره بالیوود شما را شگفت زده خواهد کرد

ستاره های بالیوود همیشه جوان تر از سن واقعی خود دیده می شوند، اما در زندگی حقیقی خود این گونه نیستند.

از پدر سینمای هندوستان تا پادشاه بالیوود، سن این 10 ستاره بالیوود همه را شگفت زده خواهد کرد .

به گزارش آی فیلم2، ستاره های بالیوود همیشه جوان تر از سن واقعی خود دیده می شوند، اما در زندگی حقیقی خود این گونه نیستند برای دانستنن سن واقعی ستاره های بالیوود تا ادمه این گزارش با ما همراه باشید.

«گوییندا» 

«گوییندا آهوجا» بازیگر محبوب سینمای بالیوود که لقب او چیچی می باشد در 21 دسمبر 1963 به دنیا آمد و با فلم «الزام» وارد دنیای سینما گردید، سن فعلی این ستاره محبوب 55 سال می باشد.

«سنی دیول»

این بازیگر هندوستانی با نام اصلی «اجی سینگ دیول» متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۵۶ در شهر لودهیانا در ایالت پنجاب کشور هند  پسر هنرپیشه موفق و سابقه کار  سینمای بالیوود یعنی «درمندرا» می باشد. وی با فلم «بی تاب» وارد دنیای سینما گردید. سنی دیول هم اکنون 62 ساله می باشد.

 

«انیل کپور»

کپور زاده ۲۴ دسمبر ۱۹۵۶ در «چمبور» هند با اصلیت پنجابی، با نام مستر ایندین مشهور است. او تاکنون در فلم‌های بالیوودی زیادی ایفای نقش کرده و در چند فلم بین‌المللی نیز بازی کرده اما بازیگری خود را در فلم «ما و شما» آغاز کرد.

 

«آمیتاب باچان»

پدر سینمای هند زاده ۱۱ اکتبر ۱۹۴۲ در «الله‌آباد» هند بازیگر، پرودیوسر، آوازخوان و گرداننده تلویزیونی فلم‌های بالیوود در کشور هند است. 

باچان نخستین بازیگر هندی است که در موزیم لندن جایی برای خود دارد و همچنین در نظرسنجی سال ۱۹۹۹ میلادی ملقب به «بازیگر هزاره» شد اولین حضور او در سینما با نقش آفرینی در فلم «هفت هندوستانی» بود؛ سن فعلی این ستاره 76 سال می باشد.

«سیف علی خان»

بازیگر مسلمان بالیوود با نام کامل «سیف علی خان پتودی» زاده ۱۶ اگست ۱۹۷۰ «ساجد علی خان» هندوستان است. سیف علی خان در دهلی نو از پدر و مادری مسلمان و مطرح در سینمای هند به دنیا آمد.

او پسر «منصور علی خان پتودی»، کاپیتان وقت تیم کریکت هند و «شرمیلا تاگور»، هنرمند معروف سینمای هند است. این بازیگر ریشهٔ نژادی افغانستانی دارد و با فلم «سنت» وارد دنیای سینما گردید، وی هم اکنون 48 سال سن دارد.

 «اجی دیوگن»

بازیگر و پرودیوسر سینمای هند با نام اصلی «ویشال دیوگن» زاده ۲  اپریل ۱۹۶۹ در «بمبئی» هنرپیشه و فلمساز هندی است.

پدرش «ویرو دیوگن» از کارگردانان معروف سینمای هند و مادرش «وینا دیوگن» می‌باشد که او نیز از پرودیوسرهای سرشناس سینما است. اجی با هنرپیشهٔ زن سینمای هند «کاجول» ازدواج کرده که نتیجهٔ این پیوند دو فرزند دختر و پسر است. اولین فلم او «گل و خار» به روی پرده سینماها رفت و موفقیت خوبی را به دنبال داشت، سن فعلی این ستاره بالیوود 49 سال می باشد.

«اکشی کمار»

 «راجیو هاری اوم باتیا» زاده ۹ سپتمبر ۱۹۶۷  «امریتسار» پنجاب است او در سال ۲۰۰۹ میلادی جایزه «پادما شری» را از دولت هند دریافت کرد. کومار معمولاً در فلم‌های رزمی و ماجراجویانه و اخیراً در فلم‌های کمیدی به بازی پرداخته است. اولین فلم او با نام «آج و سوگند» در سال ۱۹۹۱ میلادی ساخته شده‌است سن فعلی این هنر پیشه هندی 51 سال می باشد.

«عامرخان»

یکی از بهترین های سینمای هند زاده ۱۴ مارچ ۱۹۶۵ است. او همچنین داور جشنواره برلین بوده و تصویرش به‌عنوان یکی از صد نفر تأثیرگذارترین افراد جهان در سال ۲۰۱۳ بر روی مجلهٔ تایم آمده‌است.

عامر خان در خانواده‌ای مسلمان در شهر «بمبئی» هند به دنیا آمده‌است. پدرش «طاهر حسین» از تهیه‌کنندگان و کاکای او «ناصر حسین» نیز از تهیه‌کنندگان بزرگ فلم در هند است. وی زندگی هنری‌اش را با بازی در فلمی به نام «پیروزی خاطرات» محصول ۱۹۷۳ به کارگردانی کاکایش در سن 8 سالگی آغاز نمود.

اولین فلم عامر خان که در آن کرکتر اول را بر عهده داشت، فلم «از قیامت تا قیامت» محصول ۱۹۸۸ میلادی به کارگردانی پسر کاکایش «منصور خان» بود؛ این بازیگر محبوب فعلا 53 ساله است.

«شاهرخ خان»

شاهرخ خان زاده ۲ نومبر ۱۹۶۵ در یک خانوادهٔ مسلمان و پشتون در دهلی پایتخت هندوستان است .

وی با نام مستعار پادشاه بالیوود، بیش از ۵۵ فلم و سریال در کارنامهٔ خود دارد و با فلم «دیوانه» وارد دنیای سینما گردید.

 پدر شاهرخ از فعالان استقلال هندوستان در پیشاور پاکستان کنونی بود که پیش از تقسیم هندوستان به دهلی آمد. اصلیت خانوادگی او به افغانستان می‌رسد او در حال حاضر 53 ساله می باشد.

«سلمان خان»

«عبدالرشید سلیم سلمان خان»  پسر هنرپیشه و فلمنامه‌نویس سینمای بالیوود «سلیم خان» بازیگر سینمای بالیوود متولد ۲۷ دسمبر سال ۱۹۶۵ میلادی است. او در بیش از ۵۰ فلم هندی نقش بازی کرده است. سلمان خان است. این بازیگر محبوب با فلم «یک همسر باید مثل این باشد» وارد دنیای بازیگری شد؛ سلمان خان 53 سال سن دارد.

ف ا/ ب م

 

 

نظر شما
ارسال نظر