نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12341
-
الف
+

دعوای طرفداران «آمیتاب باچان» و «عامرخان»/ پدر سینمای هند مجروح شد

«آمیتاب باچان» هنگام ضبط فلم سینمایی «قاتلان هندوستان» زخمی شد.

«قاتلان هندوستان» با حضور «آمیتاب ‌باچان» و «عامرخان» پربیننده ترین فلم سینمای هند خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، با نشر تیزر تبلیغاتی فلم «قاتلان هندوستان» پرسش های بی پاسخ بسیار زیادی برای رسانه‌ها و مخاطبان هندی در رابطه با این فلم مطرح شده است.

این تیزر در روز اول نشرش با 30 میلیون بیننده تبدیل به پربیننده‌ترین تیزر تبلیغاتی یک فلم هندی شد.

«آمیتاب باچان» که هفته پیش 76‌سالگی‌اش را جشن گرفت، در فلم «قاتلان هندوستان» به عنوان فرمانده ای دلاور به نام «خدابخش آزاد» ایفای نقش می کند.

او رهبر گروهی از آزادی خواهان است که در سال‌های 1795 علیه استعمار بریتانیا و کمپنی هند شرقی مبارزه می‌کند. در مقابل او «عامرخان» در نقش جوانی بی مسئولیت به نام «آواد» به ایفای نقش می پردازد.

آواد (عامر خان) که در ابتدا به عنوان جاسوس از سوی نیروهای انگلیسی بین انقلابیون رفت و آمد می کرد، ناگهان منقلب شده و به گروه خدابخش آزاد (آمیتاب باچان) می پیوندد و در مقابل نیروهای استعمارگر قرار می‌گیرد.

در تیزر تبلیغاتی این فلم، تاکید بیشتری بر روی کرکتر «باچان» است اما طرفداران «عامر خان» می‌گویند اهمیت نقش هر دو بازیگر به یک اندازه است.

با این حال منتقدان توانایی جسمانی «باچان» را در سکانس‌های اکشن، تحرکات و جست و خیزهایش را تحسین کرده‌اند. البته «باچان» هنگام فلم برداری صحنه‌های اکشن، چند بار از ناحیه گردن و کمر آسیب دید. او اصرار داشت بدل کاری‌های فلم را خودش انجام دهد و همین نکته، باعث تشویش تهیه‌کنندگان شده بود.

پرخرج ترین فلم هند

تهیه‌کنندگان «قاتلان هندوستان» از این فلم به عنوان گران‌ترین و پرمصرف ترین محصول تاریخ سینمای هند تا این لحظه نام می‌برند.

بخش مهمی از داستان فلم، اختصاص به جنگیدن کشتی‌های عظیم‌الجثه با هم دارد.این سکانس‌ها که یادآور سکانس‌های مشابهی در «دزدان دریایی کارائیب» است، هنرمندانه به تصویر کشیده شده‌است.

کار فلم برداری این صحنه‌ها حدود سه هفته زمان برد . جزایر مالت، تایلند و ایالت راجستان هند، لوکیشن‌های اصلی «قاتلان هندوستان» بودند.

شکستن طلسم

بر عکس دو خان دیگر بالیوود «شاهرخ خان» و «سلمان خان» که در چند فلم مشترک همراه «باچان» همبازی بودند ، خبرها از عدم علاقه «عامر» برای همکاری مشترک با «باچان» حکایت داشت.

ظاهرا «عامر» دوست داشته در فلم هایی ایفای نقش کند که تک قهرمانه است و با حضور در آن ها بتواند یکه تازی کند. اما طلسم عدم همکاری «باچان» و «عامر» بالاخره شکست.

«کاترینا کیف» و «فاطیما شیخ سنا» نقش دو بازیگر اصلی زن فلم را به عهده گرفتند.

زمان نمایش «قاتلان هندوستان»

«ویجی کریشنا آچاریا» کارگردان فلم «قاتلان هندوستان»، 5 سال پیش سومین قسمت «دوم/ انفجار» را برای کمپنی «یاش راج فیلمز» کارگردانی کرد.

این فلم با فروشی 284 کروری، تا به امروز پرفروش‌ترین محصول سینمایی این کمپنی فلم سازی به حساب می‌آید.«قاتلان هندوستان» به شکل سه‌بعدی ساخته شده و در سینماهای آیمکسی هم به نمایش درمی آید.

جام جم گزارش داد: زمان نمایش این فلم، 8 نوامبر سال جاری در نظر گرفته شده است؛در این ایام هندوستانی ها به مدت یک هفته جشن بزرگ دیوالی را برگزار می‌کنند.

«قاتلان هندوستان» به چین می روند

تهیه‌کنندگان «قاتلان هندوستان» برنامه گسترده‌ای هم برای نمایش عمومی آن در کشور چین دارند چرا که تماشاگران و جوانان چینیایی از فلم های هندی استقبال بسیار زیادی می‌کنند.

«عامر خان» محبوبیت بسیار زیادی در بین چینایی ها دارد. قرار است «قاتلان هندوستان» به صورت همزمان در چین و هند به نماش در آید. با نمایش این فلم در چین، تماشاگران این کشور با «آمیتاب باچان» هم آشنا می شوند.

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر