نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2940
-
الف
+

طیاره ای پر از بازیگران سرشناس ایرانی در راه جشنواره فجر

«ما همه با هم هستیم» یک فلم کمیدی است که راز‌های مسافران یک طیاره درحال سقوط را روایت می‌کند.

فلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» تازه ترین ساخته «کمال تبریزی» کارگردان نام آشنای سینمای ایران که عموم مردم با مجموعه تلویزیونی «لیلی با من است» او را می شناسند، این روزها آخرین مراحل از تدوین و جلوه های ویژه کمپیوتری را پشت سر مانده و به زودی آماده اکران می شود.

به گزارش آی فیلم2، تبریزی که چند سالی است از «جشنواره فیلم فجر» فاصله گرفته امسال با یک اثر نسبتاً کمیدی وارد این عرصه شده و می خواهد با بهره گرفتن از سی تن بازیگر مطرح سینمای ایران ، شانس خود را در میدان رقابت «جشنواره فیلم فجر» بیازماید.

به نقل از میزان ، فلم جدید کمال تبریزی که به تهیه کنندگی «رضا میرکریمی» درباره سقوط یک طیاره است، جلوه های کمپیوتری بسیار سنگینی دارد.

این فلم سینمایی که فلمبرداری آن دو ماه به طول انجامیده و در نقاطی از شهرهای تهران و قزوین انجام شده بود، از پربازیگرترین فلم‌های سینمای ایران است.

«ما همه با هم هستیم» یک فلم کمیدی است که قصه ای جذاب و البته کمیدی درباره راز‌های مسافران یک طیاره در حال سقوط را روایت می‌کند .

«محمدرضا گلزار»، «مهران مدیری»، «مهناز افشار»، «لیلا حاتمی»، «ویشکا آسایش»، «جواد عزتی»، «هانیه توسلی»، «پژمان جمشیدی»، «مانی حقیقی»، «سروش صحت»، «حسن معجونی»، «مهران غفوریان»، «نادر فلاح»، «سیروس گرجستانی»، «علی شادمان»، «رضا ناجی»، «سیاوش چراغی پور»، «سام نوری»، «فرزین محدث»، «بهادر مالکی»، «یداله شادمانی»، «مهدی حسینی نیا»، «شیرین آقارضاکاشی»، «بهزاد قدیانلو»، «اشپیتیم آرفی»، «لیدا فتح اللهی»، «شیوا بلوچی» و «دانیال کاظمی» بازیگران این فلم هستند.

کمال تبریزی سال گذشته فلم سینمایی "مارموز" را با بازی «حامد بهداد» تولید کرد که همچنان در صف اکران قرار دارد.

این فلم در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران و به شدت مورد استقبال اهالی سینما و رسانه قرار گرفت.

پنج تن از بازیگران فلم مارموز در فلم «ما همه با هم هستیم» نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر