نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

پربیننده ترین سریال این روزهای ایران

به گزارش آی فیلم 2، سریال تلویزیونی «گیل‌دخت» به کارگردانی «مجید اسماعیلی» در میان سریال های در حال نشر صدا و سیمای ایران، پربیننده ترین سریال در ماه‌های گذشته لقب گرفت.

نشر سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» از عقرب (آبان) سال روان از صدا و سیمای ایران آغاز شده است و تا اواخر بهار سال ١٤٠٢ ادامه خواهد داشت.

این سریال تاریخی‌ به تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» تولید شده و فلمنامه آن را «مجید آسودگان» نوشته است.

نگاهی به آمار مشاهده سریال «گیل‌دخت» از ابتدای پخش نشان می‌دهد که قسمت‌های این سریال بیش از 5 میلیون بار توسط مخاطبان تلویزیون مشاهده شده و این سریال با عبور از 5 و نیم میلیون بازدید پرمخاطب‌ترین سریال این روزهای صدا و سیمای ایران است.

همچنین قسمت بیست و ششم سریال تلویزیونی «گیل‌دخت» با ثبت بیش از 366 هزار بازدید پر بازدیدترین قسمت این سریال به شمار می‌رود.

سریال تاریخی گیلدخت داستان زندگی «گلنار» و «اسماعیل» را به تصویر می کشد که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می کنند و…

در این سریال تاریخی بازیگران پرآوازه ایرانی چون «محمود پاک نیت»، «سعید چنگیزیان» ، «سعید راد» ، «پریوش نظریه» ، «فریبا متخصص» ، «ثریا قاسمی» ، « شقایق فراهانی» ،  «رامتین خداپناهی»، «حبیب دهقان نسب»، «فخرالدین صدیق شریف» و... ایفای نقش کرده اند.

ع ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید