نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

نقد و بررسی فیلم «سر انگشتان فرشته» در برنامه سینما آی فیلم

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «سر انگشتان فرشته» به کارگردانی «محسن آقالر» محصول سال 1392 خورشیدی، شنبه 14 حوت(اسفند) ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

فلم «سر انگشتان فرشته»، حکایت مردی است که ابتدای آن آرزویی می کند، تمام طول فلم نمایش تقدیری است که او را به سمت آرزویش می‌کشاند و ...

آرش مشورت، توفان مهردادیان، علیرضا مهران، علی مدنی، پیام نوروزی، محسن زرآبادی‌پور، عبدالله عاچپرین، لطف الله سیفی، عقیل تقی‌زاده، بهاره سلیمانی، امیر قدیم‌آبادی، میلاد مرادی‌نسب و زنده یاد ماه‌چهره خلیلی از جمله بازیگران «سرانگشتان فرشته» هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید