نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

بازگشت بازیگر «خانه به دوش» به سینما با یک فیلم جدید

به گزارش آی فیلم 2، «حمید لولایی» کمیدین مشهور ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد هنرنمایی وی در سریال های «زیر آسمان شهر»، «خوش نشین ها»، «ترش و شیرین»، «خانه به دوش»، «بزنگاه»، «نقطه سر خط»، «گل های آفتابگردان» و «چهارچرخ» بودند؛ با فلم «شاهزاده و گدا» به سینماها باز می گردد.

فلم «شاهزاده و گدا» به کارگردانی «رسول محمدی» و به تهیه کنندگی «علی بهادر» و «نعمت چگینی» و با حضور «حمید لولایی» به عنوان یکی از شخصیت های مرکزی، این روز‌ها مراحل پایانی فنی را پشت سر می‌گذارد.

رسول محمدی کارگردان این فلم در این باره گفت: فلم «شاهزاده و گدا» داستانی اجتماعی دارد و قصه مرد متمول است که نمی‌داند چگونه باید از ثروتش استفاده کند، اما اتفاقی تمام تفکرات او را تغییر می‌دهد و...

کارگردان این فلم ادامه ادامه داد: به رغم اینکه کار تدوین و صداگذاری فلم به پایان رسیده است، اما نیاز می‌بینم تغییراتی در رنگ و نور، نوع مونتاژ با تدوین کار داشته باشم که در بهترین شرایط کیفیت این فلم آماده نمایش شود.

 گفتنی است فلم «شاهزاده و گدا» با بازی بازیگرانی، چون حمید لولایی، سحر قریشی، فریبا نادری، ارژنگ امیرفضلی، عباس محبوب، رابعه اسکویی، فرهاد بشارتی، بهراد خرازی و با حضور اصغر سمسار زاده و ... با موضوعی اجتماعی به زودی آماده نمایش می‌شود.

 

ع ا 

این مطلب را به اشتراک بگذارید