نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

درگیری شدید «سلمان خان» با «اکشی کومار»؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش آی فیلم 2، چندی پیش خبر درگیری «سلمان خان» و «اکشی کومار» 2 ستاره پرآوازه بالیوود به دلیل هم زمانی اکران فلم هایشان در عید فطر در رسانه ها و فضای مجازی نشر شد.

ماجرای از این قرار است که سلمان خان و اکشی کومار در یک استودیو به طور تصادفی مصروف تصویربرداری بودند که یکی از مخالفان سلمان خان این دیدار را درگیری پنداشته و یک جو منفی در فضای مجازی ایجاد می کند و اینطور می نویسد که سلمان خان از اکشی درخواست کرده تا فلم «لکشمی بمب» را همزمان با فلم «رادهه(Radhe)» در عید فطر اکران نکند .

حال اکشی کومار در جدیدترین مصاحبه خود، آب پاکی را روی دستان مخالفان سلمان خان ریخت و عنوان کرد که این یک دیدار دوستانه بوده و به هیچ وجه سلمان خان و او یک کلمه در مورد اکران فلم های شان در عید فطر صحبت نکرده اند.

«لکشمی بمب»، فلمی در ژانر ترسناک-کمدی است که «راغوا لارنس» در اولین تجربه خود کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و اکشی کومار کرکتر مرکزی آن را به عهده دارد؛ فلمبرداری این فلم در اپریل 2019 میلادی آغاز شده و قرار است در تاریخ 22 می 2020 اکران شود.

همچنین فلم سینمایی «رادهه(Radhe)» به کارگردانی «پربو دیوا» و تهیه کنندگی «سلمان خان»، برادرش «سهیل خان» و «یازنه شان آتول آکنیهوتری» درحال ساخت می باشد.

علاوه بر «سلمان خان» بازیگرانی هم چون «دیشا پتنی» و «جکی شروف» نیز در این فلم ایفای نقش خواهند کرد.

فلم سینمایی «رادهه(Radhe)» قرار است در عید فطر سال آینده به طرفداران این هنرپیشه تقدیم شود.

ع ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید