نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

رضا رویگری: من زنده ام/کسی نمی تواند جای من را بگیرد!

به گزارش آی فیلم 2،  «رضا رویگری» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه با بیان این که از وضعیت صحی خوبی برخوردار است ، به شایعات مرگ خودش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

رضا رویگری در پیوند با این شایعات گفت: این روزها فیزیوتراپی انجام می دهم و خدا را شکر از وضعیت صحی مناسبی برخوردار هستم. ان‌شاالله تا اخیر سال روان بهبود می یابم و با قدرت به مجامع هنری برمی‌گردم؛ البته که چند پیشنهاد داشته‌ام و برای یک کار سینمایی به اصفهان خواهم رفت.

وی ادامه داد:  انتشار شایعات گاهی اوقات عمدا و به صورت هدفمند انجام می شود و این را بگویم که منتظر آن چیزهایی که هستید نباشید و نمی‌توانید جای من را بگیرید؛ واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما سر وظیفه خود باشیم؟ من زنده‌ام و فامیلم در جریان هستند اما با این شایعاتی که انجام می‌دهید مردم را ناراحت می‌کنید.

 بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون‌ ایران اظهار داشت: در این مدت پیشنهادهایی برای ایفای نقش داشتم، قبول نکردم چون پروژه های خوبی نبودند اما در زودترین فرصت ممکن برای حضور در یک کار سینمایی عازم اصفهان خواهم بود و مردم من را در سینماها خواهند دید.

درپیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر سریال «ملکوت»: کسی به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد/پول کرایه خانه ندارم

رضا رویگری: آرزوی من این است که به افغانستان زیبا سفر کنم / انشاالله فضای مجازی نابود شود

رویگری: داستان تنهایی خودم را نوشتم / اگر پول دوره های درمانی ام را تمویل کنید، ادامه می دهم

عصبانیت بازیگر ایرانی از شایعات؛ «رضا رویگری»: مگر سالم بودن من به کسی ضرر می رساند؟!

ع ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید