نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

اولین قسمت «ستایش 3» از آن روزی شروع می شود که...

به گزارش آی فیلم2، «فریبا نادری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره نقش آفرینی در سریال «ستایش ۳» گفت: من کرکتر «پری سیما» را در سریال «ستایش ۳» به کارگردانی «سعید سلطانی» و تهیه کنندگی «آرمان زرین کوب» بازی می کنم و مخاطبان می دانند «پری سیما» کرکتری بسیار منفی است و با او آشنا هستند.

وی افزود: قصه فصل سوم این سریال از آن روزی شروع می شود که پری سیما «حشمت فردوس» را از خانه بیرون می کند و تمام دارایی او را از چنگش درمی آورد و بقیه ماجرا رقم می خورد.​​​

بازیگر سریال «ستایش ۳» با بیان اینکه فصل سوم این سریال به درخواست مخاطبان ساخته شده است، بیان کرد: قصه این سریال به گونه ای بود که می شد با همان فصل ۲ به پایان برسد اما به دلیل تقاضای مردم فصل جدید آن ساخته شد. با توجه به آنکه من خودم در فصل اول این سریال نقشی نداشتم و مخاطب بودم و از فصل ۲ وارد سریال شدم، فصل ۱ را بیشتر از فصل ۲ دوست داشتم.

نادری ادامه داد: ولی در حال حاضر می توانم بگویم از نظر من با اختلاف «ستایش ۳» از دو فصل گذشته قوی تر، پخته تر و قصه های زیادی دارد.

بازیگر سریال «گمشدگان» در پایان درباره حضور کمرنگ خود در سینما به خبرگزاری صبا گفت: پیشنهاد قابل توجهی برای نقش آفرینی در فلم های سینمایی نداشتم و ترجیح می دهم اگر می خواهم به سینما ورود کنم ورود درست و ماندگاری باشد تا فقط حضور داشته باشم.

در پیوند با این خبر بخوانید:

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

بازیگران ستایش3

داستان ستایش 3

فریبا نادری در «ستایش3»

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

ب م

این مطلب را به اشتراک بگذارید