نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

«نوید محمودی» از جذابیت داستان سریال «دلدار» خبر داد

«نوید محمودی» کارگردان سریال ماه رمضانی «دلدار» درباره جذابیت این سریال و تفاوت آن با سریال «سایه بان» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2 ، «نوید محمودی» سینماگر جوان افغانستانی و کارگردان سریال ماه رمضانی «دلدار» درباره جذابیت این سریال و تفاوت آن با سریال «سایه بان» سخن گفت.

«نوید محمودی» با بیان این که تقریبا ده روز تا پایان فلمبرداری سریال «دلدار» باقی مانده است، گفت: این موضوع که کدام سریال تلویزیون طرفدار بیشتری پیدا می‌کند، اهمیتی چندانی ندارد زیرا همه آثار تلویزیون متعلق به مردم ایران است.

«نوید محمودی» که به همراه برادرش «جمشید» تهیه‌کننده و کارگردان سریال «دلدار» است، درباره این سریال و تفاوت آن با سریال «سایه‌بان» که سال گذشته از تلویزیون آی فیلم 2 هم نشر شده بود، گفت: سال گذشته سریال «سایه‌بان» در ماه قوس(آذر) نشر می‌شد ولی سریال «دلدار» از امروز که اولین روز ماه مبارک رمضان است از صدا و سیمای ایران نشر می شود.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : قصه این سریال نیز درباره جوانان و خانواده است اما این‌بار تمرکزی بیشتری روی عشق داشتیم که در بستر اتفاقات روزی که برای جوانان رخ می‌دهد، به آن پرداخت شده است.

«محمودی» افزود: در این سریال دو عشق روایت می‌شود که در کنار هم در قصه پیش می‌روند و فکر می‌کنم این موضوع برای بینندگان نیز جذاب باشد. 

تهیه‌کننده سریال «دلدار» درباره سختی‌ها و موانعی که در ساخت این کار با آن مواجه بوده نیز گفت : چون پلان اصلی سریال برای خود ما بود و نویسندگان ، قصه را بر اساس پلان ما نوشته بودند، این کار برای ما به شدت جذاب بود.

وی افزود : البته طبیعتا به دلیل اینکه بخش بسیاری از کار در اخیر خزان و زمستان شروع شد، کار به شدت سختی بود. چرا که روزها خیلی سریع تمام شده و ما عملا از ساعت ۵ بعد از چاشت به بعد نمی‌توانستیم فلمبرداری کنیم.

«نوید محمودی» درباره پیش‌بینی خود از بازخورد مخاطبان سریال «دلدار» به ایلنا گفت : فکر می‌کنم که قصه مورد توجه قرار گیرد و برای مردم قصه جذابی باشد. 

م ح/ ب م

این مطلب را به اشتراک بگذارید