نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

کمیدین پر آوازه ایرانی با یک سریال جدید به تلویزیون می آید

«اکبر عبدی» پس از یک وقفه طولانی با نقش آفرینی در سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی «حسین قناعت» به تلویزیون باز می گردد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «اکبر عبدی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران بعد از مدت ها قرار است در سریال تلوزیونی «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی «حسین قناعت» ایفای نقش کند.

«اکبر عبدی» ، متولد 1339در تهران می باشد و در بین مخاطبان آی فیلم 2 با کرکتر «پدر محسن» در سریال «در خانه» شناخته می شود.

«حسین قناعت» کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به آغاز مراحل تولید سریال «شش قهرمان و نصفی» اظهار داشت: از دو هفته پیش، کار پیش تولید این سریال آغاز شده و امیدواریم تا حدود ۱۰ روز دیگر، مراحل اصلی کار کلید زده شود.

وی افزود: در حال حاضر بازبینی لوکشین تهران انجام شده و بازبینی و انتخاب بازیگر شمال ایران نیز در حال انجام است. بخش اصلی لوکیشن این سریال مربوط به ولایت مازندران و شهر آمل و سرخ‌رود است.

«قناعت» درباره موضوع این سریال نوروزی اظهار داشت : این سریال یک فضای سرگرم‌کننده و کمیدی برای خانواده‌ها دارد.

وی تصریح کرد: فضای کلی این سریال مانند فلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که سال گذشته اکران شد و مورد استقبال زیادی هم قرار گرفت، تلفیقی از هنر طنز و ورزش‌های رزمی است.

«قناعت» در گفت و گو با ایسنا درباره بازیگران این سریال نوروزی گفت : همه بازیگران خرد و نوجوان فلم «قهرمانان کوچک» در سریال «شش قهرمان و نصفی» هم حضور دارند؛ در رابطه با بازیگران بزرگسال نیز چهره‌های معروف و هنرمندی از جمله «اکبر عبدی» حضور خواهند داشت.

م ح / ح ح

این مطلب را به اشتراک بگذارید