نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
98
-
الف
+

«شمیلا شیرزاد»: ایمان دارم به خواست خدا اتفاقات خوبی برایم رقم خواهد خورد

در این ویدیو صحبت های «شمیلا شیرزاد» بازیگر افغانستانی فلم «خورشید» را در ویژه برنامه «عیدانه» شبکه آی فیلم 2 تماشا می کنید.

در ویژه برنامه «عیدانه» شبکه آی فیلم 2 که با حضور هنرمندان ایرانی و افغانستانی به مناسبت عید فطر تهیه و نشر شد گپ و گفتی دوستانه با «شمیلا شیرزاد» بازیگر افغانستانی فلم «خورشید» انجام شد.

«شمیلا شیرزاد» بازیگر نوجوان افغانستانی برای اولین بار در سال 1398، در فلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی «مجید مجیدی» در کنار برادرش «ابوالفضل شیرزاد» به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند نوجوان افغانستانی درباره جدیدترین فعالیت هایش در عرصه بازیگری عنوان کرد: در سال های اخیر توانستم در دو فلم کوتاه به نام های «بارو» و «آشیانه» بازی کنم.

وی در خصوص پلان ها و آرزوهایش به «نادیا پروانی» و «سید بشیر موسوی» گردانندگان ویژه برنامه «عیدانه» گفت: علاقه زیادی به بازیگری دارم و آرزو می کنم در این حرفه بسیار پیشرفت کنم و به جایگاه بالایی دست یابم.

بازیگر فلم «خورشید» افزود: صرفنظر از فواید مالی این حرفه، دوست دارم در سنین جوانی نقش خوبی در یک اثر ایفا کنم، چون در این سال ها، تجربیات زیادی کسب کردم و فهمیدم که انسان ممکن است چیزهای زیادی را به دست آورد و خیلی زود هم از دست بدهد؛ در این مرحله انسان نباید ناامید شود بلکه باید گنجایش و ظرفیت خود را افزایش دهد.

«شمیلا شیرزاد» که توانسته بود در هفتاد و هفتمین جشنواره فلم ونیز، دیگر عوامل  فلم «خورشید» از جمله «مجید مجیدی» و «جواد عزتی» را همراهی کند در خصوص دوران خاموشی پس از شهرتش بیان داشت: پس از فلم «خورشید» مدتی هیچ پیشنهادی نداشتم و در این مرحله «مجید مجیدی» و «امیر بنان» من و برادرم را به پشت صحنه ضبط پروژه های تولیدی می بردند. در این مدت ناامید نشدم و با خود گفتم عیبی ندارد چند سال صبر می کنم ایمان دارم که خداوند برایم برنامه های خوبی چیده است و مطمئن هستم که خیلی زود اتفاقات خوبی برایم رقم می خورد.

قابل ذکر است «شمیلا» و «ابوالفضل شیرزاد» از نوجوانان افغانستانی هستندکه برای ایفای نقش در فلم «خورشید» انتخاب شدند. این فلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران حضور داشت و بازی بازیگران نوجوان این اثر مانند «روح الله زمانی»، «شمیلا» و «ابوالفضل شیرزاد» مورد توجه اهالی هنر و رسانه قرار گرفت.

فلم «خورشید» برنده جایزه بهترین فلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران شد و همچنین موفق به دریافت جایزه بهترین فلمبرداری و طراحی صحنه گردید.

همچنین «شمیلا شیرزاد» و «ابوالفضل شیرزاد» بازیگران افغانستانی فلم سینمایی «خورشید» در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فلم فجر ایران لوح تقدیر ویژه داوران بخش سودای سیمرغ را کسب کردند.

در ویدیوی فوق صحبت های «شمیلا شیرزاد» در ویژه برنامه «عیدانه» شبکه آی فیلم 2 را تماشا می کنید.

برای تماشای ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 اینجا کلیک کنید.

در پیوند با این خبر بخوانید:

اعلام نامزدان بخش های مختلف جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران

«شمیلا شیرزاد»: می خواهم بازیگری را ادامه دهم

اختصاصی آی فیلم2؛ «شمیلا شیرزاد»: تا ساعت 10 شام کار می کردم/آرزویم این بود که پیلوت شوم

«شمیلا شیرزاد»: آرزویم این است با بیرق افغانستان به جشنواره ونیز بروم

«شمیلا شیرزاد» به جمع بازیگران «بلع » پیوست

«شمیلا شیرزاد» چگونه ستاره فلم «مجید مجیدی» شد؟

«روح‌الله زمانی» بهترین بازیگر جوان جشنواره ونیز شد

مصاحبه اختصاصی آی فیلم2 با «مجید مجیدی» کارگردان فلم «خورشید»

گریه های بازیگران خردسن افغانستانی فلم خورشید در جشنواره فجر ایران+ویدیو

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین