نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
139
-
الف
+

با «کاوه» سریال «زیرخاکی» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «رایان سرلک» بازیگر نقش «کاوه باغ‌بیشه» در سریال «زیر خاکی» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «رایان سرلک» بازیگر نقش «کاوه باغ‌بیشه» در سریال در حال نشر «زیر خاکی1» متولد 21 حوت(اسفند) 1392 خورشیدی در تهران می باشد.

وی از همان کودکی علاقه به بازیگری داشت و پس از شرکت در کلاس‌های بازیگری «مهرنوش دارا» وارد تیاتر شد و در نمایش «چرا خرس‌ها دم‌های کوتاهی دارند» استعداد خود در بازیگری را به نمایش گذاشت.

این بازیگر خورد سال ایرانی برای اولین بار در فلم سینمایی «راند چهارم» به کارگردانی «علیرضا امینی» ساخته سال 1397 خورشیدی، در کنار بازیگران چون «پژمان بازغی» و «الهه حصاری» وارد پرده تلویزیون شد.

هم چنان گفتنی است که رایان سرلک با بازی در سریال «زیر خاکی» در کنار بازیگران مشهور ایرانی چون «پژمان جمشیدی»، «ژاله صامتی»، «گوهر خیراندیش»، «هادی حجازی فر»، «نسرین نصرتی»، «ساناز سعیدی»و ... به شهرت رسید.

«تابستان همان سال»، «گل به خودی»، «راند چهارم» و «جاده خاکی» از جمله فلم های سینمایی است که رایان سرلک در آن به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است که «رایان سرلک» در سه فصل سریال «زیر خاکی» هنرنمایی کرده است.

بر اساس این گزارش، سریال «زیر خاکی1» با هنرنمایی «رایان سرلک» هر روز، به جز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر