نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
379
-
الف
+

امروز در آی فیلم 2 می بینید؛ غافلگیری «سارا»/ تصمیم غیرمنتظره «ناصر زعفرانی»

در این گزارش مهم ترین وقایع امروز فلم و سریال های در حال نشر شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

قسمت بیست و هفتم سریال «بزرگ مرد کوچک»، نهم «بیداری»، بیست و ششم «باخانمان»، قسمت یازدهم «زعفرانی» و فلم سینمایی «چهار راه استانبول» امروز بیست و دوم سرطان (تیر) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «بزرگ مرد کوچک»

«بزرگ مرد کوچک» به تهیه‌کنندگی «سعید پورفرج» محصول سال 1387 خورشیدی می‌باشد؛ این سریال در رابطه با زندگی یک دانش آموز به نام «علیرضا یوسفی» است که مملو از سؤال و چرایی دربارهٔ زندگی پیرامون خویش و دنیای امروز و تاریخ است. او در مکتب، به همراه دیگر شاگردان هم سن خویش تشنه آموختن است ولی گاهی افراط او در تحقیق و کنجکاوی، مدیر و معلمان مدرسه را به دردسر می‌اندازد، امروز قسمت بیست و هفتم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 16:00 به وقت تهران

 17:00 به وقت کابل

 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «بیداری»

سریال «بیداری» به کارگردانی «بهرام عظیم‌پور» و تهیه‌کنندگی «حسین آقاهرندی» و «علی پورکیانی» محصول سال 1386 خورشیدی است.

داستان این سریال روایت زندگی دختری به نام «تُرَنگ» است که در شمال ایران زندگی می‌کند. «ترنگ» و «سینا» دختر و پسری جوان از دو جایگاه اجتماعی مختلف هستند که قصد ازدواج دارند بی خبر از اینکه حوادثی بس ناگوار در انتظار ایشان است. امروز قسمت نهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 17:00 به وقت تهران

 18:00به وقت کابل

 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «باخانمان»

سریال «باخانمان» به تهیه کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1399 خورشیدی است که داستان یک استاد دانشگاه به نام «مسعود» را روایت می‌کند که مدت‌ها است قصد ازدواج با دختر کاکای (عمو) خود، سمانه را دارد؛ اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه، مانع این وصلت می گردد؛ امروز قسمت بیست وششم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 18:00 به وقت تهران

19:00 به وقت کابل

 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «زعفرانی»

سریال «زعفرانی» به نویسندگی «حامد محمدی» و «سعید جلالی» محصول سال 1395 خورشیدی است؛ داستان این سریال در رابطه به زندگی «ناصر زعفرانی» و همسرش صاحبان قهوه‌خانه‎ ای به نام «زعفرانی» هستند. این زوج دارای چند فرزند و کار پر درآمدی هستند، اما همایون صاحب رستورانت رقیب شان، درصدد است تا با بهره جویی از حیله های مختلف قهوه خانه را به دست آورد؛ امروز قسمت یازدهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 19:00 به وقت تهران

 20:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

فلم سینمایی «چهارراه استانبول»

فلم سینمایی «چهارراه استانبول» به کارگردانی و تهیه کنندگی «مصطفی کیایی» محصول سال 1396 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این فلم آمده است؛ «بهمن» و «احد» یک فابریکه تولیدی لباس در یکی از ساختمان های مشهور ایران به نام «پلاسکو» را دارند. احد می‌خواهد با دختری به نام «لادن» ازدواج کند اما پدر لادن مخالف است. شبی لادن به دنبال بحث با پدرش از خانه فرار می‌کند و پیش احد می‌رود. احد او را در دکان خود در پلاسکو مخفی می‌کند و به منظور اطمینان خاطر درب را می‌بندد. وی همراه بهمن به دنبال پیدا کردن راهی برای برطرف شدن مشکلات مالی شان می رود، فردای آن شب پلاسکو آتش می‌گیرد و…

زمان نشر:

ساعت 20:00 به وقت تهران

21:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

لازم به یادآوری است، همه سریال های آی فیلم 2، هر شش ساعت یکبار بازنشر می شود. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر