نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
682
-
الف
+

جعفر دهقان: حسرت نقش «تختی» بر دلم ماند

«جعفر دهقان» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران در خصوص حسرتی که در عرصه بازیگری به دل دارد گفت.

«جعفر دهقان» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران که مهمان ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2 بود، در خصوص حسرتی که در عرصه بازیگری به دل دارد گفت.

دهقان در پاسخ به این سوال که آیا نقشی مانده که بازی نکرده است اظهار کرد: حرفه بازیگری به گونه ای است که با وجود سال ها تجربه باز هم هنرمند به دنبال فعالیت است و دوست دارد نقش های بیشتری بازی کند، من در ایام جوانی علاقه داشتم که در نقش «غلامرضا تختی» کشتی گیر پرآوازه ایران بازی کنم که متاسفانه این سعادت نصیب من نشد به ویژه اینکه من چندین سال در رشته ورزش کُشتی فعالیت داشتم.

جعفر دهقان زاده 1339هجری خورشیدی در تهران، یکی از بازیگران به نام ایرانی است که به خاطر بازی در فلم «حماسه‌مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دیگری به حیث مدیر تولید و مدیر و دستیار صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد.

جعفر دهقان در سریال یوسف پیامبر نقش «پوتیفار» عزیز مصر و همسر «زلیخا» را بر عهده داشت؛ بازی خوب وی در این نقش، پوتیفار را به یکی از کرکترهای ماندگار سریال «یوسف پیامبر» مبدل کرده است.

گفتنی است تا کنون سریال های «اصحاب کهف» (مردان آنجلس)، «مریم مقدس»، «یوسف پیامبر»، «خانه بی پرنده»، «معما»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «معمای شاه» و «بازی نقاب ها» با هنرنمایی «جعفر دهقان» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«جعفر دهقان»: بازی در «اصحاب کهف» را دوست داشتم

سکانس به یاد ماندنی «یوسف پیامبر» از نگاه «جعفر دهقان»

«جعفر دهقان»: نزدیک بود قطع نخاع شوم‌ !

ابراز محبت بازیگر نقش «پوتیفار» به طرفداران افغانستانی اش

دشواری بازی در نقش های تاریخی به روایت بازیگر سریال «یوسف پیامبر»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر