نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2043
-
الف
+

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» در یک سریال کمیدی جدید

«امیرغفار منش» در سریال کمیدی «دنگ و فنگ» روزگار» ایفای نقش می کند.

«امیرغفارمنش» بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» در سریال کمیدی «دنگ و فنگ» روزگار» ایفای نقش می کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، در حالی که 25 فیصد فلمبرداری سریال کمیدی «دنگ و فنگ روزگار» به پایان رسیده ، «امیرغفارمنش» بازیگر سریال های «دردسرهای عظیم» و «خوش نشین ها» به بازیگران این سریال پیوسته است.

25 فیصد فلمبرداری سریال تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی «جواد مزدآبادی» و تهیه‌کنندگی «امیر طالبی کاشانی» که اوایل ماه عقرب در زعفرانیه تهران کلید خورده بود، به پایان رسید.

«زهره فکور صبور»، «غلامرضا نیکخواه آزاد» و «سیروس میمنت» از جمله بازیگرانی هستند که به تازگی به بازیگران این سریال پیوسته اند .

این سریال کمیدی  ۳۰ قسمتی با حدود ۱۲۰ بازیگر و ۷۰ لوکیشن در تهران در حال فلم برداری است و پس از آن گروه تولید به مکتبی در شهر ری خواهند رفت.

ایلنا نوشت : «سیروس گرجستانی»، «محمد نادری»، «نیما شاهرخ شاهی»، «بیژن بنفشه خواه»، «سوگل طهماسبی»، «محمد فیلی»، «غلامرضا نیکخواه»،«ساعد هدایتی»، «شیرین آقارضا کاشی»، «پانته‌آ مهدی‌نیا»، «سینا رازانی»، «زهرا داوود نژاد»، «مهری آل‌آقا»، «مریم شاه‌ولی»، «مینا نوروزی»، «ساقی زینتی»، «بیتا خردمند»، «عباس محبوب»، «طاهر علایی»، «فریده دریامج»، «ژیار محمدزاده»، «ساره صحرایی»، «ستاره صحرایی»، «سیروس میمنت» و ..... از جمله بازیگران «دنگ و فنگ روزگار» هستند.

«امیر غفارمنش» در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تیاتر آغاز نمود.

پس از آن توسط «حسن فتحی» به تلویزیون راه یافت و در سریال های مختلف تلویزیونی از جمله: «ساعت خوش»، «سیب خنده»، «قصه‌های شبانه»، «همسایه‌ها» و «دنیای شیرین» به ایفای نقش پرداخت.

م ح/ب م

نظر شما
ارسال نظر