نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
43
-
الف
+

تازه ترین خبرها از 41مین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

آیین افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران روز جمعه ۲۷ میزان(مهر) در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه آی فیلم 2 ، آیین افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در ساعات نیمروزی روز جمعه 27 میزان(مهر) با نکوداشت دو سینماگر فقید ایرانی و معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس تهران در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره چهل و یکم فیلم کوتاه تهران، این جشنواره در سالن شماره 9 پردیس سینمایی ملت به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره، در مراسم افتتاحیه، جوایز فلم و عکس رویداد ملی «عطر خدمت» که فراخوان آن در پی شهادت آیت‌الله «ابراهیم رییسی» رئیس جمهور فقید ایران و همراهان وی منتشر شده بود، نیز به منتخبان اهدا خواهد شد.

افتتاحیه بدون سخنرانی خواهد بود و بخش‌های مختلف این رویداد در قالب ویدئو کلیپ‌های مختلف معرفی و مرور می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فلم کوتاه تهران به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های فلم کوتاه در جهان و خاورمیانه برگزار می‌شود که تاکنون چهل دوره آن ختم شده است. این جشنواره با هزاران متقاضی اشتراک در ایران و سراسر جهان به عنوان مهمترین رویداد بین‌المللی سینمای کوتاه در غرب آسیا مطرح است که از سال 1400 توانسته در جایگاه یکی از رویدادهای 127 گانه معتبر سینمایی در جهان به عنوان دروازه ورود مستقیم فلم‌های کوتاه به فهرست سالانه جشنواره اسکار قرار گیرد.

لازم به ذکر است چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فلم‌کوتاه تهران به دبیری «مهدی آذرپندار» 27 میزان (مهر) تا دوم عقرب (آبان) سال 1403 در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می‌شود.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر