نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
117
-
الف
+

حضور «سولماز حصاری» در ویژه برنامه عید رمضان آی فیلم 2

در این ویدیو خوانش قصه ای کوتاه از فضیلت افطاری دادن در ماه مبارک رمضان را با اجرای «سولماز حصاری» در برنامه «عیدانه» تماشا می کنید.

«سولماز حصاری» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران، در ویژه برنامه عید سعید فطر شبکه آی فیلم 2 حضور پیدا کرد و به خوانش داستانی کوتاه درباره فلسفه افطاری دادن در ماه مبارک رمضان پرداخت.

«سولماز حصاری» بازیگر  ایرانی که مخاطبان آی فیلم2 هنرنمایی وی را در سریال های «آسمان من» و «هست و نیست»  تماشا کردند در تاریخ 21 ثور (اردیبهشت)سال 1361 خورشیدی در تهران متولد شد.

وی دارای مدرک لیسانس علوم آزمایشگاهی است که از سال 1387 فعالیت هنری اش را در تیاتر شروع کرده و در همان سال توانست نفر دوم بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر استانی شود.

«گردان آبنبات چوبی» به کارگردانی «امیر فیضی» در سال 88 اولین تجربه بازیگری بانو حصاری در یک تله فلم بود. سریال «سرگشته» ساخته «محمدحسین حقیقی» در سال 89 نیز اولین تجربه بازیگری وی در قاب تلویزیون می باشد.

بانو حصاری همچنین در سریال های «رستگاری»، «تمام رخ»، «روزگار جوانی٣»، «رو به راهم کن»، «برابر با اصل»، «بوی باران»، «زیگزاک»، «سراب» و فلم های «دو به یک»، «عروسی سیندرلا»، «هزار سال با تو»، «شام عاشقانه سه‌نفره»، «پانسیون دختران»، «متل قو»، «فرزندخوانده» و «دختران هم می‌میرند» ایفای نقش داشته است.

در ویدیوی فوق داستان کوتاهی از خاطرات ماه رمضان را با صدای «سولماز حصاری» بازیگر ایرانی تماشا می کنید.

برای تماشای ویژه برنامه «عیدانه» آی فیلم2 اینجا کلیک کنید.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین