نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
156
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می تواند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پر بازدید ترین سکانس های که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سریال «همه چیز آنجاست» بار دیگر در لیست پربازدیدترین ویدیوهای صفحه اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

این سریال به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی» و تولید سال 1393 است.

«امین زندگانی»، «الهام حمیدی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «محمد عمرانی»، «حسین مهری»، «حدیث میرامینی»، «سام درخشانی»، «آشا محرابی»، «بهناز جعفری»، «بهرام ابراهیمی»، «حسن اسدی»، «مریم معصومی»، «المیرا دهقانی»، «آرزو افشار»، «مریم سرمدی» و زنده یاد «جمشید مشایخی» در این سریال حضور دارند.

گفتنی است که این سریال چندی قبل از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر گردید.

سریال هم چیز آنجاست

«لحظه گرگ و میش» دیگر سریال پربازدید صفحه اینستاگرام آی فیلم2 بود و سکانس های این سریال با استقبال بالای همراهان کانال تلویزیونی آی فیلم2 همراه بود.

لحظه گرگ و میش

سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی «همایون اسعدیان» محصول سال 1397 است.

«لحظه گرگ و میش» وقایع زندگی دختری به نام «یاسمن» را به تصویر می کشد که از دهه 60  تا زمان معاصر را در می گیرد و حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و…را نشان می دهد.

«فاطمه گودرزی»، «المیرا دهقانی»، «شهره سلطانی»، «لیلا بلوکات»، «علیرضا کمالی نژاد»، «حسام محمودی فرید»، «کریم قربانی»، «سیامک احصایی»، «وحید آقاپور»، «پانیذ برزعلی»، «نیما نادری»، «فرید سجادی حسینی»، «پاشا رستمی»، و «آیدا نامجو» از جمله بازیگران این سریال هستند.

لحظه گرگ و میش

در کلیپ ویدیوی فوق سکانس های پر بازدید صفحه اینستاگرام شبکه آی فیلم2 را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

لحظه گرگ ومیش