نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
211
-
الف
+

تلاوت تحسین برانگیز قرآن توسط «مرتضی امینی‌تبار» بازیگر افغانستانی

در این گزارش تلاوت قرآن کریم توسط «مرتضی امینی‌تبار» بازیگر افغانستانی سریال« زخم کاری» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «مرتضی امینی‌تبار»، بازیگر افغانستانی سریال «زخم کاری» که در ویژه برنامه تحویل سال 1403 حضور یافته بود به عنوان حافظ قرآن آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و با استقبال و تحسین هزاران کاربر شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

«مرتضی امینی تبار» هنر پیشه سینما در سال 1378 در قم متولد شده است.

پدر و مادر «مرتضی امینی تبار» از اقوام تاجیک می باشند که در سال 1375 به ایران مهاجرت کرده اند و در شهر قم ساکن شده اند. 

«امینی تبار» از دوران نوجوانی به بازیگری و گردانندگی علاقه داشت؛ او  به عمر 15 سالگی به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مصروف به کار شد.

وی از 17 سالگی تیاتر را به صورت حرفوی شروع کرد و بعد از یکسال با قبولی در رشته بازیگری به دانشگاه تهران رفت و در آنجا به تحصیل پرداخت.

او با نمایش «راز بقا» به کارگردانی «صالح علوی زاده» به صورت حرفوی بر روی صحنه رفت و در نمایش های «بی مکان» و «چهلم» نیز بازی کرده است.

«مرتضی امینی تبار» با بازی در سریال «زخم کاری» در نقش پسری عاشق پیشه به نام «میثم» به اوج شهرت رسید، جالب است بدانید  این سریال اولین تجربه این بازیگر می باشد که در کنار هنرمندان مطرح ایرانی چون «جواد عزتی»، «رعنا آزادی‌ور»، «الهه حصاری»، «عباس جمشیدی‌فر» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

قابل ذکر است که در فلم سینمایی «قهرمان جندی شاپور» به کارگردانی «مهدی صاحبی» آقای «مرتضی امینی تبار» در نقش داکتر شهید «بقایی» بازی کرده است.

درویدیوی فوق تلاوت قرآن کریم توسط «مرتضی امینی‌تبار» بازیگر افغانستانی را مشاهده می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر