نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
270
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام سریال ها بودند؟

در این گزارش پربازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک راه ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد.

مخاطبان آی فیلم2 همچنین می توانند در صفحه اینستاگرام این شبکه علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم و سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پربازدید ترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سریال «دلنوازان» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» محصول سال 1388خورشیدی است که سکانسی غیرتی شدن «بهزاد» در این سریال توجه بیشتر مخاطبان را در هفته قبل به خود جلب کرد.

«شاهرخ استخری»، «فریبا کوثری»، «سیاوش خیرابی»، «پرویز فلاحی‌پور»، «فریده صابری»، «سحر قریشی»، «سمانه پاکدل»، «مهدی ماهانی»، «شهین تسلیمی»، «سمیرا حسن‌پور»، «حدیث میرامینی»، «شیدا محمودی» و «زهره فکورصبور» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

دلنوازان

سریال «ستایش» نیز داستان دختر جوانی به نام ستایش را به تصویر می کشد که در یک خانواده سنتی بزرگ شده است، به دنبال فرار برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، زندگی وی دچار تغییراتی می شود که...

«داریوش ارجمند»، «سیما تیرانداز»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «فریبا نادری» و... از بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است که همه فصل های سریال «ستایش» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر شد و با استقبال بالای بینندگان هم مواجه شد.

ستایش

ستایش

ستایش

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر
فاطمه صادقی

سلام لطفا سریال آب پریا را پخش کنید