نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1016
-
الف
+

«یوسف پیامبر» به زودی در شبکه آی فیلم2

سریال «یوسف پیامبر» از روز یکشنبه 5 قوس(آذر) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «پایتخت 6»، از روز یکشنبه 5 قوس(آذر) سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی «فرج الله سلحشور» جایگزین آن خواهد شد.

«یوسف پیامبر» نام سریالی تاریخی است که سال 1387 برای اولین بار از صدا و سیمای ایران نشر شد.

یوسف پیامبر

باوجود اینکه  «یوسف پیامبر» پیش از این از آی فیلم2 نشر شده بود، به دلیل درخواست های بیشمار مخاطبان تصمیم گرفته شد تا  این سریال تاریخی فاخر بار دیگر در لست نشراتی این شبکه جهانی قرار گیرد.

در سریال «یوسف پیامبر» 46 بازیگر اصلی و بیش از 150 بازیگر فرعی به ایفای نقش پرداختند که از جمله می توان به «مصطفی زمانی»، «محمود پاک نیت»، «کتایون ریاحی»، «جعفر دهقان»، «رحیم نوروزی»، «الهام حمیدی»، «پروانه معصومی»، «جهانبخش سلطانی»، «مهوش صبرکن»، «لیلا بلوکات»، «امیرحسین مدرس»، «سوگل طهماسبی»، «ارسلان قاسمی»، «نسرین نکیسا»، «زهرا سعیدی»، «فرشته سرابندی»، «اردلان شجاع‌کاوه»، «سیروس کهوری‌نژاد» و... اشاره کرد.

یوسف پیامبر

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ یوسف در کودکی رؤیای عجیبی می‌بیند؛ رؤیایی که در آن خورشید و ماه و 11 ستاره برای او به سجده می‌افتند. یعقوب که این رؤیای عظیم را می‌شنود به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف رشک می‌ورزیدند، او را به صحرا برده و به چاه بدخواهی می‌افکنند؛ اما خداوند که اراده فرموده تا به واسطه یوسف، مردم را به راه نجات و هدایت دعوت نماید؛ او را از پستی چاه رهانیده و بلندی مقام و مرتبت عطا می‌نماید…

یوسف پیامبر

بر اساس این گزارش، سریال «یوسف پیامبر»، از روز یکشنبه 5 قوس(آذر)1402 به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
علی

باز هم نشر یک سریال تکراری . سریال یوسف پیامبر را اگر بخواهید باز هم نشر کنید سومین باره از آی فیلم ۲ نشر شده . لطفا سریال های تکراری نشر نکنید و سریال های پردرخواست غریبه ، شب آفتابی ، سایه سکوت و نسیم وصل را نشر کنید با تشکر فراوان .