نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
420
-
الف
+

امروز در آی فیلم2 می بینید؛ شروع سریال «نوار زرد2»/«ستایش» در ترازوی عدالت

در این گزارش مهم ترین وقایع امروز سریال های در حال نشر از شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

قسمت آخر سریال های «بزرگ مرد کوچک» و «باخانمان»، سیزدهم «بیداری»، قسمت اول «نوار زرد2» و بیست و یکم «ستایش1» امروز بیست و ششم سرطان (تیر) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «بزرگ مرد کوچک»

«بزرگ مرد کوچک» به تهیه‌کنندگی «سعید پورفرج» محصول سال 1387 خورشیدی می‌باشد؛ این سریال در رابطه با زندگی یک دانش آموز به نام «علیرضا یوسفی» است که مملو از سؤال و چرایی دربارهٔ زندگی پیرامون خویش و دنیای امروز و تاریخ است. او در مکتب، به همراه دیگر شاگردان هم سن خویش تشنه آموختن است ولی گاهی افراط او در تحقیق و کنجکاوی، مدیر و معلمان مدرسه را به دردسر می‌اندازد، امروز قسمت آخر این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 16:00 به وقت تهران

 17:00 به وقت کابل

 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «بیداری»

سریال «بیداری» به کارگردانی «بهرام عظیم‌پور» و تهیه‌کنندگی «حسین آقاهرندی» و «علی پورکیانی» محصول سال 1386 خورشیدی است.

داستان این سریال روایت زندگی دختری به نام «تُرَنگ» است که در شمال ایران زندگی می‌کند. «ترنگ» و «سینا» دختر و پسری جوان از دو جایگاه اجتماعی مختلف هستند که قصد ازدواج دارند بی خبر از اینکه حوادثی بس ناگوار در انتظار ایشان است. امروز قسمت سیزدهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 17:00 به وقت تهران

 18:00به وقت کابل

 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «باخانمان»

سریال «باخانمان» به تهیه کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1399 خورشیدی است. این سریال کمیدی داستان یک استاد دانشگاه به نام «مسعود» را روایت می‌کند که مدت‌ها است قصد ازدواج با دختر کاکای (عمو) خود، سمانه را دارد اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه، مانع این وصلت می گردد؛ امروز قسمت آخر این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 18:00 به وقت تهران

19:00 به وقت کابل

 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «نوار زرد2»

سریال «نوار زرد2» به کارگردانی «سروش محمدزاده» محصول سال 1400 می باشد؛ داستان سریال نوار زرد 2، با دوسیه های جنایی آغاز می‌شود و یک مامور اداره جنایی پولیس به نام «کاوه کیهان» با حل معماهای کوچکی قرار است به حقیقتی بزرگ برسد؛ امروز قسمت اول این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 19:00 به وقت تهران

 20:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «ستایش1»

فصل اول سریال «ستایش» محصول سال 1389 خورشیدی است.

درخلاصه داستان این سریال آمده است: دختر جوانی به نام ستایش که از یک خانواده سنتی است، در گیر و دار گریز برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، به دوست برادرش «طاهر فردوس» دل می‌‌بندد؛ قسمت بیست و یکم این سریال را امشب از کانال آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 20:00 به وقت تهران

21:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

لازم به یادآوری است، همه سریال های آی فیلم 2، هر شش ساعت یکبار بازنشر می شود. 

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر