نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
950
-
الف
+

فیلم سینمایی «عملیات مانگرو» را از دریچه آی فیلم2 تماشا کنید

فیلم سینمایی «عملیات مانگرو» را روز پنجشنبه 29 تیر(سرطان) از آی فیلم2 تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «عملیات مانگرو» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» و تهیه کنندگی «حسین طاهری» روز پنجشنبه 29 تیر (سرطان) از شبکه  آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

فیلم سینمایی عملیات مانگرو

این فلم سینمایی به نویسندگی «فرهاد توحیدی» محصول سال 1387 خورشیدی می باشد.

«عملیات مانگرو» نام فلم سینمایی است که در ژانر اکشن تولید شده و این نام برگرفته از یک گیاه دریایی می باشد، گیاهی که با جزر و مد تغییر شکل می دهد و در مرداب ها و حواشی سواحل خلیج فارس رشد و نمو دارد.

فیلم عملیات مانگرو

در خلاصه داستان این فلم سینمایی آمده است؛ یکی از مأموران مخفی مبارزه با مواد مخدر به نام نبوی، برای متلاشی کردن یک گروه قاچاق مواد مخدر، به دستور رئیس خود در این تیم نفوذ می کند اما در هنگام انجام عملیات نهایی، رئیس وی به شهادت می رسد. با دستگیری تیم قاچاقچیان، نبوی که در بین آنها است ادعا می کند که نیروی نفوذی پولیس است اما هیچکس به حرف او باور ندارد و ...

فیلم سینمایی عملیات مانگرو

«عبدالرضا اکبری»، «فریبرز عرب نیا»، «رامتین خداپناهی»، «مینا نوروزی»، «مونا فرجاد»، «میرمحمد تجدد»، «جهانگیر الماسی»، «کاظم افرند نیا»، «علی طالب لو» و «حسین خانی بیگ» از جمله بازیگران این فلم سینمایی می باشند.

فیلم سینمایی عملیات مانگرو

بر اساس این گزارش، فلم سینمایی «عملیات مانگرو» روز پنجشنبه 29 تیر(سرطان) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر