نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
952
-
الف
+

چالش های بازیگر سریال «خواب و بیدار» برای ایفای نقش یک دختر عقب مانده

«ليلا برخورداری» بازیگر ایرانی در خصوص چالش های بازی در نقش «کبری» سریال «خواب و بیدار» گفت.

«ليلا برخورداری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2 از دشواری های ایفای نقش «کبری» در سریال «خواب و بیدار» گفت.

این هنرمند ایرانی در خصوص چالش های بازی در سریال «خواب و بیدار» عنوان کرد: در کل بازی در نقش «کبری» بسیار دشوار بود به خصوص اینکه من در آن زمان بازیگر جوان و تازه کاری بودم که ایفای چنین نقشی برای من سخت بود و «مهدی فخیم زاده» کارگردان این اثر به من اعتماد کرد و مسئولیت سنگین بازی در نقش «کبری» را به من سپرد و فکر می کنم سخترین بخش کار این بود که من بتوانم با این کرکتر ارتباط برقرار کنم.

بانو برخورداری در خصوص گریم کرکتر «کبری» نیز عنوان کرد: در ابتدای شروع فلمبرداری سریال «خواب و بیدار» گریم کبری ساده تر بود و چندین سکانس هم ضبط شد اما «مهدی فخیم زاده» را راضی نکرد از این رو تغییرات عمده ای در گریم صورت گرفت و فُرم چهره من را خیلی تغییر داد تا بتوانیم به این شخصیت نزدیک تر شوم که همین امر نیز بسیار به من کمک کرد.

وی در این خصوص افزود: سخت ترین لحظه برای من ابتدای کار بود، هنگامی توانستم با نقش خود ارتباط پیدا کنم دیگر  کارها به آسانی پیش رفت، بعد از آن تغییرات صورت گرفته در گریم تمرین های بسیاری درباره بیان و فُرم صدای این کرکتر داشتم.

«ليلا برخورداری» بازیگر و گوینده ایرانی متولد 20 ثور (اردیبهشت) سال 1357 در تهران است.

وی که به هنر بسیار علاقه داشت در دانشگاه در رشته بازیگری قبول شد و بعد از این‌که لیسانس گرفت برای ادامه تحصیل کارگردانی را انتخاب کرد و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

او بازیگری را از سال 1379 با بازی در سریال «همسفر» به کارگردانی «قاسم جعفری» آغاز کرد.

گفتنی است تا کنون سریال های «خواب و بیدار»، «فصل زرد»، «حس سوم»، «کلانتر 2»، «بی صدا فریاد کن»، «ساختمان 85»و «بازی نقاب ها»  با بازی «لیلا برخورداری» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

چرا «لیلا برخورداری» ایفای نقش «کبری» سریال «خواب و بیدار» را پذیرفت؟+ ویدیو

لیلا برخورداری: باورشان نمی شد من نقش «کبری» را بازی کردم!

م ا

نظر شما
ارسال نظر