نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
727
-
الف
+

لیلا برخورداری: باورشان نمی شد من نقش «کبری» را بازی کردم!

«ليلا برخورداری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2 از نقطه عطف کارنامه هنری خود سخن گفت.

«ليلا برخورداری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شاهد هنرنمایی وی در سریال های «بازی نقاب ها»، «فصل زرد»، «حس سوم»، «کلانتر 2»، «بی صدا فریاد کن»، «ساختمان 85»و «خواب و بیدار» با حضور در ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2 از نقطه عطف کارنامه هنری خود سخن گفت.

این بانوی هنرمند در پیوند با نقش ماندگار «کبری» سریال «خواب و بیدار» در کارنامه هنری اش عنوان کرد: اصولاً در زندگی هر بازیگری برای برخی ها در شروع کار و برای بعضی افراد نیز بعد از چند سال کار کردن این اتفاق روی می دهد که یکی از نقش هایی را که بازی کرده اند ماندگار می شود و مخاطبان او را با آن نقش می شناسند، در خصوص من نیز با توجه به لطف و محبتی که مردم همیشه نسبت به من داشتند، در ایفای نقش «کبری» در سریال «خواب و بیدار» روی داد و ماندگار شد.

«لیلا برخوداری» با اشاره به  بازخورد های مخاطبان از بازی وی در سریال «خواب و بیدار» به کارگردانی «مهدی فخیم زده» عنوان کرد: زمانی که سریال تمام شد، یک پشت صحنه کوتاه با حضور بازیگران سریال ساخته شد و در آنجا من چهره با ای متفاوت از گریم «کبری» ظاهر شدم، هنگامی که این پشت صحنه از رسانه ملی ایران نشر بازخورد های عجیب و عریبی دریافت کردم.

وی در این خصوص افزود: به یاد دارم برای مصاحبه هایی که در دفتر نشریات دعوت می شدم برخورد ها عجیب بود، اول اینکه مخاطبان گمان می کردند بازیگر کرکتر «کبری» باید کم سن و سال باشد، از سوی دیگر  این تصور وجود داشت «مهدی فخیم زاده» کارگردان این اثر یک دختر عقب افتاده را برای این نقش انتخاب کرده است و زمانی که با من ملاقات می کردند باورشان نمی شد که بازگر نقش «کبری» باشم.

«ليلا برخورداری» بازیگر و گوینده ایرانی متولد 20 ثور (اردیبهشت) سال 1357 در تهران است.

وی که به هنر بسیار علاقه داشت در دانشگاه در رشته بازیگری قبول شد و بعد از این‌که لیسانس گرفت برای ادامه تحصیل کارگردانی را انتخاب کرد و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

او بازیگری را از سال 1379 با بازی در سریال «همسفر» به کارگردانی «قاسم جعفری» آغاز کرد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر