نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
814
-
الف
+

چرا «لیلا برخورداری» ایفای نقش «کبری» سریال «خواب و بیدار» را پذیرفت؟+ ویدیو

«لیلا برخورداری» بازیگر سریال های آی فیلم 2 در ویژه برنامه عید قربان از تجربه حضورش در سریال «خواب و بیدار» گفت.

«ليلا برخورداری» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شاهد هنرنمایی وی در نقش «جیران» سریال در حال نشر «بازی نقاب ها» هستند به عنوان مهمان در ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2، حضور پیدا کرد.

این بانوی هنرمند که با ایفای نقش چالش برانگیز «کبری» در سریال پرمخاطب «خواب و بیدار»به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل شد، در گفتگویی دوستانه با گردانندگان ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2 از نحوه ورودش به دنیای بازیگری و چالش هایی که برای ایفای این نقش داشت صحبت کرد.

بانو برخورداری در خصوص نحوه حضور در سریال «خواب و بیدار» عنوان کرد: من قبل از آشنایی با «مهدی فخیم زاده»در حیطه تیاتر به عنوان هنرجو فعالیت داشتم و از آنجایی که در سریال تاریخی «ولایت عشق» نیز تجربه همکاری کوتاهی با وی داشتم و حتی در کلاس های بازیگری «مهدی فخیم زاده» اشتراک می کردم؛ از این طریق برای بازی در سریال «خواب و بیدار» انتخاب شدم.

این بانوی هنرمند ایرانی در پیوند با محبوبیت سریال «خواب و بیدار» در بین مخاطبان بیان داشت: ایفای نقش «کبری» در این اثر بسیار سخت بود؛ به یاد دارم زمانی که فخیم زاده پیشنهاد بازی در این کرکتر را به من داد، گفت: «جزء نقش هایی است که اگر آن را بازی کنی، شاید تا آخر عمرت باید دنبال آن بدوی، چون نقشی است که هرگز فراموش نمی شود»، البته آن زمان معنی صحبت های وی را متوجه نشدم ولی با گذر سال ها به معنای واقعی سخنان این کارگردان پی بردم، چون واقعاً مردم هنوز «کبری» را فراموش نکردند و «خواب و بیدار» جز سریال های جذابی است که مردم در بازنشرهای متعدد با علاقه آن را  تماشا می کنند.

«ليلا برخورداری» بازیگر و گوینده ایرانی متولد 20 ثور (اردیبهشت) سال 1357 در تهران است.

وی که به هنر بسیار علاقه داشت در دانشگاه در رشته بازیگری قبول شد و بعد از این‌که لیسانس گرفت برای ادامه تحصیل کارگردانی را انتخاب کرد و از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

او بازیگری را از سال 1379 با بازی در سریال «همسفر» به کارگردانی «قاسم جعفری» آغاز کرد.

گفتنی است تا کنون سریال «فصل زرد»، «حس سوم»، «کلانتر 2»، «بی صدا فریاد کن»، «ساختمان 85»و «بازی نقاب ها»  با بازی «لیلا برخورداری» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

در سریال «خواب و بیدار» بسیار مقبول بودند.

نعیمه

چقدر با کبری سریال خواب و بیدار فرق دارند!

عبدالرحمان

ویژه برنامه رو از طریق سایت تماشا کردم، لطفا فرکانس جدیدتون رو اعلام کنید.

کاربر مهمان

لطفا سریال وارث به کارگردانی کاظم بلوچی و سریال غریبه به کارگردانی جواد اردکانی را نشر کنید

بیژن رضایی

سلام و عرض ادب و احترام خواهشا سریال « غریبه » محصول سال ۱۳۷۹ را به زودی حتما نشر کنید

فرهاد سعیدی

سلام لطفا پیامم را در وبسایت حتما قرار دهید . انتقادی دارم چرا مدام سریال های تکراری پخش میکنید ؟ واقعا چرا ؟ آیا فکر نمیکنید با پخش سریال های تکراری ظلم بزرگی در حق اکثریت مخاطبانی که درخواست پخش سریال هایی را دارند که تا کنون پخش نکردید ؟ چند سال دیگه باید صبر کنیم تا لطف کنید سریال خاطره انگیز « غریبه » به کارگردانی جواد اردکانی را پخش کنید ؟ لطفا سریال غریبه را به زودی پخش کنید