نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
456
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «ستاره حیات» می بینید+ ویدیو

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «ستاره حیات» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «گمگشته»، از امروز 26 حمل (فروردین) سریال «ستاره حیات» جایگزین آن می شود.

 «ستاره حیات» به کارگردانی «جواد ارشاد» محصول سال 1392هجری خورشیدی است.

این سریال تلویزیونی روایتگر داستان افرادی وظیفه‌شناس است که در یک ایستگاه آمبولانس (پایگاه اورژانس)، به مردم کمک کرده و برای نجات جان هم وطنانشان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌‎کنند. آنها در هر مأموریت‌ با افراد متفاوت و ماجراهایی تازه‌ روبه‌رو می‌گردند.

«حسین محجوب»، «بهزاد فراهانی»، «ثریا قاسمی»، «نیما رئیسی»، «کامران تفتی»، «نسیم ادبی»، «فریبا متخصص»، «علیرضا برزگردینی»، «سوگل طهماسبی»، «الهام جعفرنژاد»، «فرخ نعمتی»، «محسن افشار»، «آرش میراحمدی»، «ملیکا محجوب» و «سیدجلال طباطبایی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «ستاره حیات» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «ستاره» یکی از کارکنان ایستگاه آمبولانس (پایگاه اورژانس) است مدتی قبل همسرش را در یک عملیات از دست داده است. او با وجود گذشت یک سال از این ماجرا هنوز نتوانسه است دختر خردسالش «آرزو» را از ماجرا با خبر کند و همین امر باعث چالش های تازه ای برای وی می شود. «سلیمان» رئیس ایستگاه آمبولانس (پایگاه اورژانس) تلاش می کند تا مشکلات زندگی کارمندان خود را حل کند و ...

بر اساس این گزارش، سریال «ستاره حیات» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر